Wydanie: PRESS 05-06/2019
Jak Weszło wyszło
Budując grupę Weszło, Krzysztof Stanowski postawił na strategię, że każde kolejne medium to nowa przestrzeń na sponsoring lub partnerstwo.
Gdy nominowana do nagrody Grand Press Digital 2018 Grupa Weszło przegrała z Onetem, znany z ciętego języka założyciel Weszło Krzysztof Stanowski w komentarzu na swoim portalu uznał ten werdykt za „śmieszny” – po czym przyznał: „Może pomogłaby nam [nagroda] np. w relacjach z domami mediowymi, trzymającymi całą kasę. My oczywiście sobie radzimy, realizujemy mnóstwo kampanii, ale prawda jest taka, że za każdą kampanią musimy się nałazić dziesięć razy bardziej, aby uszczknąć chociaż część tortu dla siebie. Rynek podzieliły »grubasy« i nie jest łatwo wepchnąć się między nich”.
Jednak się wpycha.
Sebastian Kucharski
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter