Wydanie: PRESS 05-06/2019

AD wo/MAN 2018

DWIE AD WO/MAN ROKU 2018

ANNA PAŃCZYK, CEO GREY GROUP POLAND I GREY LONDON, ZOSTAŁA AD WO/MAN ROKU 2018 W KATEGORII AGENCJE REKLAMOWE, A IZABELA ALBRYCHIEWICZ, CEO GROUPM W POLSCE – W KATEGORII DOMY MEDIOWE

Nominujący zauważyli, że „w historii polskiej reklamy zdarzały się transfery na wschód. Do Astany, Kijowa czy Singapuru. Londynu jeszcze nikt nie zdobył, szczególnie na tym poziomie. Ona ma wszelkie predyspozycje, by zajść jeszcze dalej. Królowa jest tylko jedna! – tak napisał w uzasadnieniu jeden z głosujących, który wskazał Annę Pańczyk. Została ona przez branżę reklamową nagrodzona tytułem AD wo/MAN Roku 2018 w kategorii Agencji reklamowe, dystansując konkurencję. Nominujący tak uzasadniali swój wybór: „za przebicie się na konkurencyjnym, męskim, europejskim rynku”, „za to, że zrealizowała marzenia zarządzających sieciami reklamowymi w Polsce”, „za to, że idzie przez rynek jak burza”.

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.