Komentarze do decyzji Warner Bros. Discovery o niesprzedawaniu TVN  |  Reklamodawcy "Do Rzeczy" i "Sieci"  |  Cennik TVP na maj  |  Velvet Care nie może dokończyć przetargu  |  Oglądalność serialu "Na dobre i na złe" w TVP 2  |  Kanał Zero Extra po roku  |  Gemius wygrał przetarg w Czechach  |  Zestawienie portali z informacjami lokalnymi i regionalnymi  |  Drugi sezon "Bitwy o gości" w TVN  |  Polsat podzielił finał "Ninja vs Ninja"  |  Programy TVN Turbo z prapremierami  |  TTV jednak zachowa transmisje  |  Dyrektorka generalna Next Film  |  Sposób Mety na odstraszanie skarżących  |  Bank Pekao SA wybrał  |  BIC po przetargu  |  LoveBrands Group  |  11 ofert w przetargu KPRM  |  Koreańskie produkcje drugie na Netflixie po amerykańskich  |  Rozpoczął się proces antymonopolowy przeciw Meta Platforms  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 47 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Komentarze do decyzji Warner Bros. Discovery o niesprzedawaniu TVN  |  Reklamodawcy "Do Rzeczy" i "Sieci"  |  Cennik TVP na maj  |  Velvet Care nie może dokończyć przetargu  |  Oglądalność serialu "Na dobre i na złe" w TVP 2  |  Kanał Zero Extra po roku  |  Gemius wygrał przetarg w Czechach  |  Zestawienie portali z informacjami lokalnymi i regionalnymi  |  Drugi sezon "Bitwy o gości" w TVN  |  Polsat podzielił finał "Ninja vs Ninja"  |  Programy TVN Turbo z prapremierami  |  TTV jednak zachowa transmisje  |  Dyrektorka generalna Next Film  |  Sposób Mety na odstraszanie skarżących  |  Bank Pekao SA wybrał  |  BIC po przetargu  |  LoveBrands Group  |  11 ofert w przetargu KPRM  |  Koreańskie produkcje drugie na Netflixie po amerykańskich  |  Rozpoczął się proces antymonopolowy przeciw Meta Platforms  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 47 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Komentarze do decyzji Warner Bros. Discovery o niesprzedawaniu TVN  |  Reklamodawcy "Do Rzeczy" i "Sieci"  |  Cennik TVP na maj  |  Velvet Care nie może dokończyć przetargu  |  Oglądalność serialu "Na dobre i na złe" w TVP 2  |  Kanał Zero Extra po roku  |  Gemius wygrał przetarg w Czechach  |  Zestawienie portali z informacjami lokalnymi i regionalnymi  |  Drugi sezon "Bitwy o gości" w TVN  |  Polsat podzielił finał "Ninja vs Ninja"  |  Programy TVN Turbo z prapremierami  |  TTV jednak zachowa transmisje  |  Dyrektorka generalna Next Film  |  Sposób Mety na odstraszanie skarżących  |  Bank Pekao SA wybrał  |  BIC po przetargu  |  LoveBrands Group  |  11 ofert w przetargu KPRM  |  Koreańskie produkcje drugie na Netflixie po amerykańskich  |  Rozpoczął się proces antymonopolowy przeciw Meta Platforms  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 47 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 05-06/2019

Leczenie samotności

To media dziś wyznaczają, co jest normą. Telewizja publiczna udowodniła, że jest nią także starość.

Czerwony dywan, tłum fotoreporterów i niebieska ścianka, a na jej tle 12 osób. Nie wszystkie czuły się komfortowo, gdy błyskały flesze. Niektórzy wyraźnie się denerwowali, nie wiedząc, jak stanąć do kamery. Wszyscy w wieku 60–72 lata.

Gdy na początku stycznia br. Telewizja Polska zaprezentowała uczestników nowego reality show „Sanatorium miłości”, zapowiadała, że ten format odczaruje polską starość. Awansem określano go jako nowatorski i przełomowy, serwisy plotkarskie analizowały nawet, czy przebije popularnością show „Rolnik szuka żony”, z którą dzieli prowadzącą.

Wieczorem 21 stycznia przed telewizorami usiadło kilka milionów osób, by sprawdzić, jak obcy sobie ludzie spędzają czas w uzdrowisku pod Równicą. Wśród widzów była Elżbieta Gawrońska, 62 lata, mieszkanka niewielkiego miasta na Mazowszu, wdowa.

– Pierwszy odcinek obejrzałam, bo koleżanka powiedziała, że się zaczyna taki program, łączenie starszych par. Chyba czegoś innego się spodziewałam. Na początku się śmiałam, nie wiedziałam, co myśleć – opowiada. – Patrzyłam i myślałam, że to dla mnie kosmos, że jestem zupełnie inna. Niby mam tyle lat co oni, ale jakby mniej. Firmę prowadzę, do fryzjera chodzę, na winko do znajomych, no, czułam się przy nich jak 30 lat młodsza. Ale może mi się tylko tak zdaje? – analizuje. – Bo później każdy odcinek oglądałam już nie po to, żeby się pośmiać.

Olga Gitkiewicz

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.