Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 05-06/2019

Polski Macron?

Żeby się uwiarygodnić w oczach wyborców, Robert Biedroń chce się odciąć od salonowego elektoratu – także od dziennikarskiego mainstreamu. Bo z jego strony raczej nie oczekuje pomocy.

Główny nurt płynął wraz z Robertem Biedroniem jako prezydentem Słupska. To było coś: gejowski aktywista liderem średniej wielkości miasta w katolickiej Polsce. Tak to widziano również za granicą: „W konserwatywnej Polsce, w której ogromną władzę trzyma w ręku Kościół katolicki, to dowód gigantycznej zmiany” – komentował Rick Lyman w „The New York Times”; „Biedroń tworzy historię” – pisał izraelski „Haaretz”.

A w kraju? Nagłówki Gazeta.pl i Wyborcza.pl po wyborach samorządowych 2014 roku mówią wszystko: „Biedroń przychodzi do ratusza, urzędniczki płaczą ze wzruszenia”; „Wszyscy chcą brać ślub u Biedronia. To nagranie pokazuje dlaczego”; „Robert Biedroń przywraca dentystów do słupskich szkół. Zanim powstaną gabinety – przegląd zębów wszystkich dzieci”; „Magda Gessler i Robert Biedroń ugotowali sylwestrowy bigos. Celebrytka do mieszkańców Słupska o prezydencie: Chronić go! Chronić go!”; „Ktoś zamówił msze św. w intencji Biedronia. Będą odprawiane 7 razy dziennie... przez wieczność”.

Tę sielankę przerywa sam Biedroń, gdy na początku września ub.r. zapowiada założenie nowego ruchu politycznego – na razie bez nazwy i programu – i rusza w Polskę rozmawiać z wyborcami.

Jakub Halcewicz-Pleskaczewski

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.