Wydanie: PRESS 03-04/2019
Wartość dodana
Tajniki swego warsztatu opisuje Maciej Głogowski, laureat Grand Press Economy.
Na początku zadaję pytanie sobie. Przed każdym wydaniem „Magazynu EKG” w Tok FM to pytanie brzmi dokładnie tak samo: jaką będziemy mieli dziś wartość dodaną dla naszych słuchaczy? Nie wiem czemu, ale dokładnie takie sformułowanie pomaga mi się przygotować. Równie dobrze mógłbym powiedzieć, że chodzi o efekt tej audycji, o to, co z niej wyjdzie albo po prostu co z niej słuchacze zapamiętają. Ale mnie trzyma się jakoś ta „wartość dodana”. Nazwisko, a właściwie nazwiska gości „EKG” w połączeniu z wartością dodaną.
Maciej Głogowski
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter