Dynamo

MAGDALENA JAMROZIK członkini zarządu, producentka, NATALIA STRZAŁKOWSKA członkini zarządu, producentka, MACIEJ MACIANTOWICZ prezes zarządu, producent
ADRES, TELEFON, WWW, PROFILE SPOŁECZNOŚCIOWE
ul. Wynalazek 4, Warszawa
https://dynamofilm.pl/
https://www.facebook.com/DynamoFilm
[email protected]
OSOBA (LUB ZESPÓŁ) ZARZĄDZAJĄCA
Maciej Maciantowicz – prezes zarządu, producent
Magdalena Jamrozik – członkini zarządu, producentka
Natalia Strzałkowska – członkini zarządu, producentka
ROK POWSTANIA: 2004
LICZBA PRACOWNIKÓW I WSPÓŁPRACOWNIKÓW: 60
LICZBA DNI ZDJĘCIOWYCH W 2022 ROKU: 180
LICZBA PRODUKCJI W 2022 ROKU: 95
NAGRODY W KONKURSACH KRAJOWYCH I MIĘDZYNARODOWYCH
Brąz w kategorii MIXX For Good Purpose w konkursie Mixx-Awards, IAB za kampanię Too Good To Go
ZASOBY WŁASNE
Dwa studia filmowe. Studio fotograficzne. Studio castingowe. Pełna postprodukcja obrazu wraz z korekcją koloru i 3D oraz postprodukcją dźwięku. Sprzęt zdjęciowy (m.in. kamery Arri Alexa Mini LF, Red Gemini, Sony), w pełni wyposażone samochody planowe wraz z dyżurnymi, samochody kamerowe. Sprzęt do pełnej obsługi planu zdjęciowego w tym sprzęt oświetleniowy i dźwiękowy.
ZAUFALI NAM
• Samsung • Mastercard • KFC • Toyota • mBank • Carlsberg • Pekao SA • Ferrero • Orlen • T-Mobile
PREZENTACJA FIRMY
Dynamo to wielokrotnie nagradzany, kreatywny dom produkcyjny zajmujący się produkcją i postprodukcją reklam, teledysków, filmów 360 stopni, kampanii społecznych, animacji, filmów korporacyjnych, a także kontentu do platform socialmediowych. Działamy na rynku reklamowym od 18 lat i jesteśmy jednym z 3 największych domów produkcyjnych w Polsce. Nieustannie rozwijamy i ulepszamy nasze zaplecze produkcyjne i postprodukcyjne. Pracujemy w Polsce i za granicą. Jesteśmy w stanie sprostać każdemu wyzwaniu produkcyjnemu.
Chętnie angażujemy się też w kampanie społeczne. Nasze ostatnie realizacje w tej kategorii to film „Patrz w górę”, zwracający uwagę na rosnące tempo wymierania zagrożonych gatunków ptaków, czy najnowsza kampania „Tak dla podpasek”, wspierająca akcję zapewnienia bezpłatnego dostępu do środków menstruacyjnych i edukacji na temat zdrowia menstruacyjnego we wszystkich polskich szkołach.
Od niedawna zaczęliśmy też rozbudowywać nasz dział produkcji fabularnej. Mamy już na swoim koncie kilka filmów krótkometrażowych (m.in. „Oni”, reż. Tomek Chrapusta, „Jeszcze jeden koniec świata”, reż. Agnieszka Kot) oraz pełnometrażowych (m.in. postprodukcja „Samca Alfa”, reż. Igor i Katia Priwieziencew).
Także w planach na 2023 mamy kilka premier i realizacji fabularnych.
NAJCIEKAWSZA REALIZACJA Z 2022 ROKU
TYTUŁ: „TOYOTA COROLLA CROSS”
KLIENT: TOYOTA
AGENCJA: THE & PARTNERSHIP

Produkcja spotu reklamowego marki Toyota Corolla Cross zrealizowana w 2022 roku była jedyna w swoim rodzaju. 7 dni zdjęciowych wraz z równoległą sesją zdjęciową poprzedziło wiele tygodni przygotowań. Ekipa liczyła ponad 100 osób, w tym 30 dziecięcych dublerów! Produkcja przeznaczona na rynki europejskie odbywała się w ścisłej współpracy przedstawicieli klienta z wielu krajów, począwszy od Turcji, poprzez Polskę, na Wielkiej Brytanii kończąc. Miejska przestrzeń – ulice, wiadukty, mosty i place – wyznaczała charakter zdjęć. Warszawa okazała się doskonałym tłem dla spektakularnych ujęć samochodowych zrealizowanych przez reżysera Szymona Pawlika i operatora Ekkeharta Pollacka przy wsparciu specjalistycznego sprzętu U-crane sprowadzonego z Holandii. Organizacyjnie wszystko musiało być dopięte na ostatni guzik: od zamknięcia ulic miasta po precyzyjnie zaplanowane przejazdy auta zsynchronizowane z pracą kamery. Dodatkowym smaczkiem był fakt, że jako pierwsi mieliśmy okazję przetestować możliwości dwóch najnowszych, dopiero co wchodzących do produkcji, samochodów marki Toyota.
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter
