Grupa Empik zwiększyła przychody  |  Agencja UM wygrała przetarg  |  Grupa Zbigniewa Benbenka poprawiła wynik  |  Emitel chce zarezerwować częstotliwości  |  Oglądalność "Sekretów rodziny" w Polsacie  |  Eska TV ma nowego prezentera  |  Polsat Box i Netia włączą kanały  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios  |  Każdy tytuł z segmentu prasy telewizyjnej stracił  |  Felietonista katowickiego "Sportu"  |  Operator Patronite z coraz wyższymi przychodami  |  Mazowsze chce promować  |  Świętokrzyskie szuka agencji  |  Partners of Promotion pomoże wejść marce do Polski  |  Carat przejmuje wart 120 mln dol. budżet Pernod Ricard  |  Dziennikarka skazana zaocznie przez rosyjski sąd na osiem lat więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Empik zwiększyła przychody  |  Agencja UM wygrała przetarg  |  Grupa Zbigniewa Benbenka poprawiła wynik  |  Emitel chce zarezerwować częstotliwości  |  Oglądalność "Sekretów rodziny" w Polsacie  |  Eska TV ma nowego prezentera  |  Polsat Box i Netia włączą kanały  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios  |  Każdy tytuł z segmentu prasy telewizyjnej stracił  |  Felietonista katowickiego "Sportu"  |  Operator Patronite z coraz wyższymi przychodami  |  Mazowsze chce promować  |  Świętokrzyskie szuka agencji  |  Partners of Promotion pomoże wejść marce do Polski  |  Carat przejmuje wart 120 mln dol. budżet Pernod Ricard  |  Dziennikarka skazana zaocznie przez rosyjski sąd na osiem lat więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Empik zwiększyła przychody  |  Agencja UM wygrała przetarg  |  Grupa Zbigniewa Benbenka poprawiła wynik  |  Emitel chce zarezerwować częstotliwości  |  Oglądalność "Sekretów rodziny" w Polsacie  |  Eska TV ma nowego prezentera  |  Polsat Box i Netia włączą kanały  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios  |  Każdy tytuł z segmentu prasy telewizyjnej stracił  |  Felietonista katowickiego "Sportu"  |  Operator Patronite z coraz wyższymi przychodami  |  Mazowsze chce promować  |  Świętokrzyskie szuka agencji  |  Partners of Promotion pomoże wejść marce do Polski  |  Carat przejmuje wart 120 mln dol. budżet Pernod Ricard  |  Dziennikarka skazana zaocznie przez rosyjski sąd na osiem lat więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

 

01/2010

Press

Spis treści:

Nie utonąć w łajnie

Z Dziennikarzem Roku 2009 Tomaszem Lisem rozmawia Grzegorz Kopacz

Co wolno senatorowi

Opublikowanie zdjęć z domu senatora Piesiewicza wywołało jedną z najgorętszych dyskusji o wolności słowa, po raz pierwszy dzieląc media nie według sympatii politycznych

Z brukowca na bruk

Kiedy już rozstaną się z redakcją, robią się odważni. Jednak tylko na anonimowych blogach

Pojedynek gigantów

Batalia Ruperta Murdocha z Google toczy się na wielu poziomach i frontach. Śledzą ją wydawcy, bo od jej wyniku zależy także ich los

Sztandar wyprowadzić

Sukces medialny lewicowych komentatorów nie przesądza o szansach na powstanie lewicowego dziennika

Włoskie obyczaje

Usunięcie przez chadeków redaktora naczelnego niemieckiej ZDF grozi tym samym, co od dawna obserwujemy w telewizjach włoskiej czy choćby polskiej

Stopklatka

Zanim wyda się pieniądze na naukę w szkole fotografii, warto sprecyzować swoje oczekiwania

Radio wciąż lokalne

Właściciele radiowych rozgłośni lokalnych twierdzą, że wyciągnęli wnioski z poprzedniej recesji

Dane do uzupełnienia

Ukazujące się regularnie tygodniki nie chcą, by ich konkurenci łączący wydania wykorzystywali efekt dłuższej sprzedaży w walce danymi ZKDP

Kliknąć w telewizor

Stacje telewizyjne wrzucają swoje programy do Internetu, coraz częściej nawet przed ich premierą na antenie

Śmierć jak kromka chleba

Przy tworzeniu serwisów z nekrologami łatwo przekroczyć granicę niestosowności w pogoni za zyskiem

Bez inicjatywy

Błędy w zarządzaniu, które popełnił Initiative Warszawa, powinny być przestrogą dla każdego domu mediowego

Nie ukrywać ryzyka

Fundusze inwestycyjne w działaniach reklamowych powinny dziś podkreślać bezpośrednie relacje z klientami

Niesieni kryzysem

W kryzysie, gdy nawet dobrzy specjaliści tracą pracę, niektórzy rozwijają skrzydła i zakładają własne agencje

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.