Wydanie: PRESS 01/2010

Śmierć jak kromka chleba

Przy tworzeniu serwisów z nekrologami łatwo przekroczyć granicę niestosowności w pogoni za zyskiem

Nekrolog Marii Drzewieckiej, który w październiku ub.r. trafił na główną stronę internetową „Rzeczpospolitej”, został oznaczony jako „Nekrolog dnia” – i odsyłał do podstrony Nekrologi.

Czytelnik mógł odnieść wrażenie, że redakcja wykorzystuje śmierć matki zdymisjonowanego właśnie ministra sportu Mirosława Drzewieckiego dość instrumentalnie. – Opcja „Nekrolog dnia” jest dodawana na życzenie klienta. To nie zależy od nas – wyjaśnia Michał Prysłopski, dyrektor Rp.pl.

A jeśli opcję tę wybierze kilku klientów jednocześnie? – Wtedy nekrologi te wyświetlają się losowo, tak jak banery reklamowe – przyznaje bez ogródek Prysłopski.

Joanna Sopyło

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.