Wydanie: PRESS 01/2010

Nie ukrywać ryzyka

Fundusze inwestycyjne w działaniach reklamowych powinny dziś podkreślać bezpośrednie relacje z klientami

Dodatnie roczne stopy wzrostu to dla inwestorów indywidualnych sygnał, że pora na inwestycje. Jednak wielu klientów funduszy, którzy wycofali pieniądze w czasie bessy i stracili na tym, nie wróciło na rynek kapitałowy – mimo że 2009 rok dawał możliwość odrobienia strat. – Zainwestowali natomiast bardziej doświadczeni, zamożniejsi inwestorzy, którzy mają większą wiedzę o instrumentach finansowych. Wygląda więc na to, że dziś reklama funduszy powinna być przeznaczona zarówno dla tych pierwszych, jak i dla nowych klientów z segmentu drobnych inwestorów – mówi Radosław Solan, prezes Copernicus Capital TFI.

Danuta Hernik, Dziennikarze.net

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.