Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

 

02-11/2010

Press

- spis treści:

Kluczyki są moje

Małgorzata Domagalik, redaktor naczelna „Pani”, prowadzi to pismo żelazną ręką. Jakim kosztem, tego publicznie nie powie

„Rzeczp” bez precedensu

- Po raz pierwszy opiniotwórczy dziennik sprzedał własne logo

Bez marki marka

- „Wprost” stracił dotychczasowego wydawcę, prestiż i czytelników

Fels schodzi z boiska

- Marek Sowa jako prezes Axel Springer Polska musi zbudować nową strategię koncernu

Dwa panele, różnic wiele

- Sprawdziliśmy, skąd się biorą rozbieżności w danych o oglądalności TNS OBOP i AGB NMR

Szalony Max

- Dlaczego Mariusz Max Kolonko nie wraca do telewizji

Obywatel MM

- Portale MM Moje Miasto przy współpracy dziennikarzy obywatelskich konsekwentnie rozszerzają swój zasięg

Przebijanie bruku

- Politycy celują w medialnym grubiaństwie, dziennikarze ich naśladują

Bajaderki

- TVN Siedem i TV 4 muszą być nijakie, żeby nie odbierać pozycji stacjom matkom

Najlepsze WWW o sporcie

- Pierwszy ranking internetowych serwisów sportowych

Ziggy, ślij dowcipy!

- Zygmunta Broniarka historia znajomości z prezydentem Bushem seniorem

Na jednej nodze

- Utrata dużego klienta nie będzie dramatem, jeśli agencja reklamowa ma strategię obronną

Społeczna odpowiedzialność biznesu

- Angażując się w działania CSR, firmy wzmacniają swój wizerunek wśród klientów i więzi z pracownikami. To bezcenne, zwłaszcza w kryzysie

Niezbadane badania

- Wybór wspólnego standardu badań outdooru wzbudza w branży sporo emocji, ale jest koniecznością

W sferze projekcji

- Kina są gotowe do realizowania niebanalnych kampanii. Reklamodawcy niezbyt

Problem relations

- Kurczy się lista branż, które nie mogą liczyć na wsparcie PR-owców

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.