02-11/2010

Press

Spis treści:

Kluczyki są moje

Małgorzata Domagalik, redaktor naczelna „Pani”, prowadzi to pismo żelazną ręką. Jakim kosztem, tego publicznie nie powie

„Rzeczp” bez precedensu

- Po raz pierwszy opiniotwórczy dziennik sprzedał własne logo

Bez marki marka

- „Wprost” stracił dotychczasowego wydawcę, prestiż i czytelników

Fels schodzi z boiska

- Marek Sowa jako prezes Axel Springer Polska musi zbudować nową strategię koncernu

Dwa panele, różnic wiele

- Sprawdziliśmy, skąd się biorą rozbieżności w danych o oglądalności TNS OBOP i AGB NMR

Szalony Max

- Dlaczego Mariusz Max Kolonko nie wraca do telewizji

Obywatel MM

- Portale MM Moje Miasto przy współpracy dziennikarzy obywatelskich konsekwentnie rozszerzają swój zasięg

Przebijanie bruku

- Politycy celują w medialnym grubiaństwie, dziennikarze ich naśladują

Bajaderki

- TVN Siedem i TV 4 muszą być nijakie, żeby nie odbierać pozycji stacjom matkom

Najlepsze WWW o sporcie

- Pierwszy ranking internetowych serwisów sportowych

Ziggy, ślij dowcipy!

- Zygmunta Broniarka historia znajomości z prezydentem Bushem seniorem

Na jednej nodze

- Utrata dużego klienta nie będzie dramatem, jeśli agencja reklamowa ma strategię obronną

Społeczna odpowiedzialność biznesu

- Angażując się w działania CSR, firmy wzmacniają swój wizerunek wśród klientów i więzi z pracownikami. To bezcenne, zwłaszcza w kryzysie

Niezbadane badania

- Wybór wspólnego standardu badań outdooru wzbudza w branży sporo emocji, ale jest koniecznością

W sferze projekcji

- Kina są gotowe do realizowania niebanalnych kampanii. Reklamodawcy niezbyt

Problem relations

- Kurczy się lista branż, które nie mogą liczyć na wsparcie PR-owców

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.