11/2009

Press

Spis treści:

Interranking

- ...

Newsy z prasy, radia i telewizji

Newsy z reklamy, public relations i marketingu

Bez litości

- Rozmowa z Wojciechem Jagielskim dziennikarzem „Gazety Wyborczej”

Miecz Damoklesa

- Wyrok na „Wprost” to dla polskich mediów sygnał, że mogą być skazywane za granicą

Prawo dowolności

- Spór „Gość Niedzielny” kontra Alicja Tysiąc toczy się w kompletnym pomieszaniu pojęć

Cenzura lekarstwem

- Państwowy urząd może cenzurować dziennikarzy zgodnie z europejskim Trybunałem Sprawiedliwości

Czytacz czytelnikiem

- W salonach prasowych gazety są chętniej czytane niż kupowane

Okiem targetu

- Mężczyźni oceniają magazyny kierowane do nich

Zarabiać, nie wydawać

- Wydawcy szukają innych niż prasa źródeł przychodów

Wolę interpretować

- Rozmowa z fotografem Łukaszem Trzcińskim

Hybryda na złe czasy

- Doświadczenia dzienników w USA po przejściu do sieci nie są dobre

Deregulator

- Zaniechanie w KRRiT szkodzi nadawcom

Fachowcy przetrwają

- Silne pisma specjalistyczne mogą w kryzysie wzmocnić swoją kondycję

Plebs podnosi głowę

- Blogerzy chcą pieniędzy od wydawców, którzy zarabiają na ich pisaniu

Historia dwóch wywiadów

- Jaś Gawroński wspomina rozmowy z Janem Pawłem II

Top 10 antyrzeczników

- Dziennikarze wskazują najmniej kompetentnych rzeczników prasowych

Miasta w innym formacie

- Niestandardowa promocja miast staje się standardem

Żubr z brodą

- Utrzymanie sprawdzonego formatu reklamy to wyzwanie dla kreatywnych

Mecenas dla mas

- W sponsorowaniu kultury liczy się inwencja

Gościnnie

- Łukasz Wejchert wzywa, by państwo inwestowało w szybki Internet

Badania

Ranking

Pressówka

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.