10/2009

Press

Spis treści:

Newsy z prasy, radia i telewizji

Newsy z reklamy, public relations i marketingu

Przepaść

- Rozmowa z Piotrem Metzem, redaktorem naczelnym „Machiny”

Fasada i wnętrze

- W „Dzienniku Gazecie Prawnej” bardziej widać rękę Inforu niż Springera

Do REMontu

- Dziennikarze krytykują kompetencje Rady Etyki Mediów

Modlitwa o cud

- Nowy właściciel „Przekroju” plany ma ambitne, ale wydawcy są sceptyczni

Nieparzystokopytny

- Sylwetka Krzysztofa Kubasiewicza, kontrowersyjnego współwłaściciela Radia Parada

Kinder media

- Niemieccy wydawcy mają pomysły na to, jak wychować sobie czytelników

Na cztery ręce

- Mariusz Janicki i Wiesław Władyka radzą, jak pisać w duecie

Papier o ekranie

- Segmentowi tv guide’ów Internet nie zagraża

Znawca kodu

- Fikser, czyli prawa ręka dziennikarza za granicą

Poszerzanie kanału

- Specjalizacja nie zawsze decyduje o sukcesie stacji tematycznej

Misyjna donkiszoteria

- Zniesienie reklam w hiszpańskiej telewizji publicznej przeraża branżę reklamową

Słuchacz niedzielny

- Dlaczego radia dopieszczają ramówki weekendowe

Ranking portali miast

- Najlepsze witryny samorządowe

Ranking agencji public relations

- Podsumowanie 2008 roku w branży i prognozy na ten rok

W sieci życzeń i zażaleń

- Monitoring portali społecznościowych jest koniecznością

Szkoda klientów

- Badania poziomu wiedzy media plannerów

Potargować warto

- Organizatorzy targów nie dają się kryzysowi

Dyslokacja

- Product placement się opatrzył, czas na product displacement

Tłoczenie ofert

- Przegląd ofert największych tłoczni płyt

Gościnnie

- Simon Boyd przekonuje, że kabel się sprawdza

Badania

Ranking

Pressówka

Interranking

- prof. dr hab. Wojciech Sadurski

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.