Kolejna zmiana w biurze programowym TVP  |  Ministerstwo Cyfryzacji szuka agencji  |  Siódma edycja "The Voice Senior" w TVP 2  |  Data premiery i pasmo programu dokumentalnego "Tajemnice kultowych seriali"  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Oprawa "Interwencji" w Polsacie  |  Program dla seniorów w TVP Info zmieni formułę  |  Talk show "Mówię Wam" TVN Siedem  |  Widownia serialu "Zajazd. Będzie się działo" w Stopklatce  |  Kanał Dolce Vita TV  |  Grupa Polsat-Interia przed RAS Polska  |  "Forbes" i "My Company Polska" poprawiły sprzedaż  |  Althermedia przeprowadzi kampanię  |  Marka Hortex na TikToku  |  Ferrero Rocher przedłuża współpracę  |  Świąteczna kampania Grześków  |  Channel 4 ma kandydatów na nowego prezesa  |  W 2025 roku największym wrogiem dziennikarzy była armia Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Kolejna zmiana w biurze programowym TVP  |  Ministerstwo Cyfryzacji szuka agencji  |  Siódma edycja "The Voice Senior" w TVP 2  |  Data premiery i pasmo programu dokumentalnego "Tajemnice kultowych seriali"  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Oprawa "Interwencji" w Polsacie  |  Program dla seniorów w TVP Info zmieni formułę  |  Talk show "Mówię Wam" TVN Siedem  |  Widownia serialu "Zajazd. Będzie się działo" w Stopklatce  |  Kanał Dolce Vita TV  |  Grupa Polsat-Interia przed RAS Polska  |  "Forbes" i "My Company Polska" poprawiły sprzedaż  |  Althermedia przeprowadzi kampanię  |  Marka Hortex na TikToku  |  Ferrero Rocher przedłuża współpracę  |  Świąteczna kampania Grześków  |  Channel 4 ma kandydatów na nowego prezesa  |  W 2025 roku największym wrogiem dziennikarzy była armia Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Kolejna zmiana w biurze programowym TVP  |  Ministerstwo Cyfryzacji szuka agencji  |  Siódma edycja "The Voice Senior" w TVP 2  |  Data premiery i pasmo programu dokumentalnego "Tajemnice kultowych seriali"  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Oprawa "Interwencji" w Polsacie  |  Program dla seniorów w TVP Info zmieni formułę  |  Talk show "Mówię Wam" TVN Siedem  |  Widownia serialu "Zajazd. Będzie się działo" w Stopklatce  |  Kanał Dolce Vita TV  |  Grupa Polsat-Interia przed RAS Polska  |  "Forbes" i "My Company Polska" poprawiły sprzedaż  |  Althermedia przeprowadzi kampanię  |  Marka Hortex na TikToku  |  Ferrero Rocher przedłuża współpracę  |  Świąteczna kampania Grześków  |  Channel 4 ma kandydatów na nowego prezesa  |  W 2025 roku największym wrogiem dziennikarzy była armia Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

 

08/2009

Press

- spis treści:

Newsy z prasy, radia i telewizji

Newsy z reklamy, public relations i marketingu

Dla nich

- Rozmowa z Mariuszem Rokosem

Inteligentne pismo

- Brytyjczycy robią prawdziwy magazyn do czytania, nie do przeglądania

Na aucie

- W kryzysie pracę w prasie tracą dobrzy dziennikarze, którzy raczej nie skuszą się do powrotu

Papier do lamusa

- Czy powstający w Dreźnie elektroniczny czytnik pokona Amazon Kindle

Da się rosnąć

- Niektórzy wydawcy wiedzą, jak zwiększyć sprzedaż egzemplarzową

Warszawski dodatek

- TVN Warszawa działa na największym rynku reklamowym w Polsce, ale nie wygrywa

Lżej nie znaczy gorzej

- Internet w komórce przyszłością sieci

Spirala śmierci

- Reklamowe oferty last minute w prasie wiodą do zguby

Czas matysiaków

- Fotograf zawodowiec spychany jest na margines przez rzesze amatorów

Trudne powroty

- Przekraczanie granicy między PR a dziennikarstwem jest legalne, ale nieetyczne

Prasa codzienna i bezpłatna

- Dzienniki ogólnopolskie szukają nowych źródeł dochodów. W regionach uczą się Internetu. Prasa bezpłatna dotrze tam, gdzie chce reklamodawca.

Wykładanie na żądanie

- Studenci coraz częściej współdecydują o tym, czego się uczą

Cannes na rozdrożu

- Stępione pazury Cannes Lions International Advertising Festival

Rynek pracodawców

- 10 najlepszych pracodawców – domów mediowych

Very Individual Program

- Pozyskać lojalność VIP-a to sztuka

Zdobyć sojusznika

- W propagowaniu bezpiecznych zachowań sukces odniosą ci, którzy zainteresują media

Dramat w trzech aktach

- PR ma fatalny public relations i wciąż się pogrąża

Case study

- Analizujemy kampanię PZU ubezpieczeń OC

Gościnnie

- Grzegorz Tomasiak, prezes Wirtualnej Polski, dowodzi, że prawodawca nie do końca wie, jaka jest specyfika Internetu

Badania

Ranking

Pressówka

Interranking

- Dominik Kaznowski

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.