Polsat Media

PIOTR GAWEŁ vice president of the board and managing director
Piotr Gaweł
vice president of the board and managing director
Magdalena Niewińska
sales director
Agnieszka Wieczorek-Biedrzycka
commercial director
Magdalena Feruś
partnerships director
Katarzyna Niewiadomska
commercial operations
Łukasz Urbański
business development and marketing director
Marcin Stępniak
business process director
Radosław Marciniszyn
client service director – sport and esport
Kontakt
ul. Ostrobramska 77, 04-175 Warszawa
tel.: 22 514 49 00, 22 514 48 00
[email protected]
Polsatmedia.pl
W minionym roku we współpracy z partnerami biznesowymi osiągnęliśmy wiele znaczących sukcesów, które nie tylko wzmocniły naszą rynkową pozycję, ale także zwiększyły zakres i efektywność kampanii reklamowych. Rozszerzyliśmy portfolio do 94 obsługiwanych kanałów telewizyjnych o Kabaret TV, Viasat True Crime, Canal+ Sport 4 i Canal+ Extra 1. Grupa Polsat-Interia umocniła pozycję lidera internetu, osiągając najwyższy średniomiesięczny zasięg mobilny (19,19 mln RU), a Pomponik.pl stał się najchętniej odwiedzanym serwisem plotkarskim w Polsce. Rozwinęliśmy także Polsat Media AdScreen, wprowadzając nowe superscreeny w prestiżowych lokalizacjach, takich jak Galeria Katowice i Manufaktura Łódź.
Rynek reklamy w 2025 roku będzie jeszcze bardziej dynamiczny, z rosnącym znaczeniem digitalu, personalizacji i kampanii efektywnościowych. Konsekwentnie rozwijamy kompetencje w zakresie integracji TV i digitalu, dostarczając klientom nowoczesne rozwiązania multiscreen.
Jednym z kluczowych obszarów rozwoju jest Polsat Media Digital, obejmujący nowy produkt Polsat Media AdFusion, targetowanie dynamiczne oraz innowacyjne formaty wideo. Coraz większą rolę odgrywa także Digital Audio, w tym reklamy lektorskie w artykułach. Personalizacja kampanii TV i DOOH pozwala z kolei na jeszcze lepsze dopasowanie komunikacji do odbiorców dzięki analizie danych oraz zakupowi programatycznemu (Broadsign).
Naszym atutem z pewnością jest najszersze portfolio telewizyjne w Polsce, które zapewnia precyzyjne targetowanie i skuteczność kampanii. Dzięki integracji TV i digitalu oferujemy kompleksowe kampanie multiscreen oraz efektywnościowe modele zakupu. W obszarze digital wprowadzamy Video Takeover, Digital Audio i AdFusion Store-Visits, a w segmencie DOOH rozwijamy superscreeny i kampanie 3D, które zwiększają efektywność komunikacji.
W 2025 roku stawiamy na dalszą rozbudowę portfolio telewizyjnego, rozwój w obszarze digital i automatyzację zakupów reklam, a także na nowe narzędzia analityczne i jeszcze precyzyjniejsze targetowanie kampanii TV i digital. Nieustannie dostosowujemy ofertę do zmieniających się trendów, wyznaczając nowe standardy i dostarczając reklamodawcom skuteczne, innowacyjne rozwiązania, które realnie wpływają na wyniki ich kampanii.
MEDIA
Telewizja: Grupa Polsat Plus, Telewizja Puls, BBC Studios, Canal+ Advertising (Grupa Canal+ Polska, Grupa Kino Polska), Grupa WP, AMC Networks, Antenna Group, Hearst Networks, NBCUniversal, Modern Times Group, Polcast Television; Republika, wPolsce24, Da Vinci, Extreme Sports, Stars.tv, Golf Zone – łączny udział oglądalności w grupie 16–59 lat: 38,4 proc. (Nielsen, I–XII 2024, live +2 OOH)
Internet: Polsat Media Display (Interia.pl, Polsatnews.pl, Polsatsport.pl, Twojapogoda.pl, Stacja7.pl, Naekranie.pl) – łączna liczba realnych użytkowników (RU): 19,5 mln, Polsat Media Video (Polsat Box Go, Interia, VideoAds, Naekranie.pl, 4Fun.TV, Polsatsport.pl, Polsatnews.pl, Twojapogoda.pl) – RU: 23,2 mln (Mediapanel, XII 2024); Polsat Media AdFusion, Polsat Media AdRetail, Polsat Media Content Marketing, Polsat Media Digital Audio, Polsat Media Mailing, Polsat Media Mobile, Polsat Media Performance
Outdoor: Polsat Media AdScreen – ponad 20 tys. ekranów w 149 miastach, 13,5 mln kontaktów z ekranami każdego dnia (szacowana widownia przemieszczająca się wokół ekranu w godzinach jego działania), kategorie sieci: super screen, city screen, on the go, shopping and free time
NAGRODY
Srebro PRCH Retail Awards 2024 w kategorii rozwiązania dla obiektów handlowych, zwycięzca Digital Signage Awards 2025 w kategorii timely data-driven displays and creative – projekt „AI Screen” (Super Screen w Galerii Katowickiej)
Polsat Media jest członkiem EGTA, IAA, IAB
HIT 2024
Rok 2024 był dla nas czasem intensywnego wzrostu, strategicznych zmian i przełomowych sukcesów, które umocniły naszą pozycję lidera na rynku reklamy. Jednym z kluczowych wydarzeń było powołanie Piotra Gawła na stanowisko wiceprezesa zarządu oraz dyrektora zarządzającego Polsat Media. Jego bogate doświadczenie w mediach i reklamie wzmocniło naszą strategię oraz otworzyło nowe możliwości rozwoju.
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter
