Ringier Axel Springer Polska

MARIUSZ WĄSIŃSKI chief revenue officer
BIURO REKLAMY
Mariusz Wąsiński
chief revenue officer
Kontakt
tel. 22 778 66 00
[email protected]
Reklama.ringieraxelspringer.pl
Naszą unikalną wartość budujemy na łączeniu tego, co najlepsze ze świata mediów społecznościowych (intuicyjny UX i spersonalizowana oferta) z profesjonalizmem, rzetelnością i odpowiedzialnością uznanego wydawcy.
W Biurze Reklamy RAS Polska obserwujemy trendy, słuchamy klientów i odpowiadając na ich potrzeby, tworzymy nowe produkty. Dzięki markom takim, jak: Onet, Newsweek, Business Insider, Forbes, Przegląd Sportowy i Medonet, tworzymy wartościowe i bezpieczne otoczenie dla marek klientów. Rozwijając formaty audio i wideo, umożliwiamy emisję angażujących treści. Wprowadzamy nowe rozwiązania zwiększające efektywność kampanii, takie jak Big Story+ Attention i targetowanie po emocjach. Oferujemy również reklamy wideo poszerzające zasięgi. Priorytetowo traktujemy metryki mierzące efektywność, np. badania brand lift, i inwestujemy w badania nad wskaźnikiem uwagi w kampaniach display.
Planujemy także rozwijanie narzędzi samoobsługowych, umożliwiających każdemu reklamodawcy realizowanie efektywnej promocji w naszym ekosystemie.
Nasze mocne strony to innowacyjne podejście do content marketingu, zgodny z trendami rozwój formatów oraz wsparcie klientów przez doświadczonych ekspertów. Dostarczamy wielomediowe rozwiązania marketingowe, które budują marki i wspierają sprzedaż, gwarantując dotarcie do pożądanych grup docelowych w bezpiecznym środowisku.
MEDIA
Internet: Onet – liczba użytkowników (RU) – 16 595 766, Fakt – RU: 9 056 610, Business Insider – RU: 8 966 214, Medonet – RU: 7 316 730, Newsweek – RU: 3 006 072, Forbes – RU: 2 072 304, Komputer Świat – RU: 4 442 202, Auto Świat – RU: 4 408 992, NOIZZ – RU: 1 982 556, Plejada – RU: 5 668 380 (Mediapanel PBI/Gemius, XII 2024)
Prasa: „Fakt” – czytelnictwo przeciętnego wydania: 638 978, „Newsweek” – czytelnictwo przeciętnego wydania: 533 753, „Forbes” – czytelnictwo przeciętnego wydania: 172 498 (PBC, XII 2023 – XI 2024)
Eventy: m.in. Diamenty Forbesa, Olśnienia Onetu, Gala Gwiazd Plejady, Kongres Zdrowia Medonetu, Plebiscyt Przeglądu Sportowego, Gala Mistrzów Sportu
NAGRODY
Innovation 2024 w kategorii innowacje w mediach dla projektów Big Story+ Attention – nowy wymiar jakości w content marketingu oraz Emotional Index – nowy wskaźnik optymalizacji w mediach (wspólnie z T-Mobile, Mindshare, GroupM); brąz Mixx Awards w kategorii data driven precision and marketing oraz wyróżnienie w kategorii innovation solution dla projektu Emotional Index, czyli jak „T-mobile na kartę” budzi emocje!” (wspólnie z Mindshare, T-Mobile, GroupM); wyróżnienia Superbrands 2024 dla marek Onet, Forbes i Newsweek
Ringier Axel Springer Polska jest członkiem IAB Polska, IAA Polska, INMA, DIMAQ oraz Fundacji Digital Poland
HIT 2024
Jesteśmy pierwszym wydawcą w Polsce z nową formą rozliczenia dla klientów, opartą na aktywnej konsumpcji materiału dla produktu Big Story+. Zapewniamy angażujący materiał natywny oraz podwójną gwarancję efektywności.
Naszym wyróżnikiem jest kompleksowe przygotowanie eventów z długofalową komunikacją prokliencką. Wykorzystując siłę naszych marek, przygotowujemy niestandardowe rozwiązania, dostosowane do indywidualnych potrzeb. Wzmocniliśmy pakiet rozwiązań budujących intencję zakupową i domykającą ścieżkę zakupową – Onet Perfo Easy.
W 2024 roku wzrosło zainteresowanie formatem Audience Impact Multiscreen, umożliwiającym targetowanie behawioralne, semantyczne lub według intencji zakupowych. Klienci wybierali takie produkty, jak Brands Impact i Traffic Booster. Rozwijaliśmy produkty e-commerce, w tym content commerce. Wprowadziliśmy nową wersję Lamoda.pl z silnikiem rekomendacyjnym i częścią influencerską. W 12 wydarzeniach Onet Impact Academy wzięło udział ponad 10 tys. osób, co jest rekordem w jego historii.
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter
