Temat: biura reklamy

Wydanie: BIURA REKLAMY 2025

Press i Presserwis

IWONA SZYMAŃSKA-ŁAJEWSKA head of events, WANDA KOWZAN dyrektorka sprzedaży, ANNA GUŹNICZAK account manager, EMILIA BORUSZAK specjalista

BIURO REKLAMY I EVENTÓW

Wanda Kowzan
dyrektorka sprzedaży 
tel. 601 760 082 
[email protected]

Anna Guźniczak
account manager
tel. 667 887 732
[email protected] 

Iwona Szymańska-Łajewska
head of events
tel. 667 887 726
[email protected]

Urszula Angiełow
account manager
tel. 607 034 509
[email protected]

Emilia Boruszak
specjalista
tel. 601 970 006
[email protected]

Daria Sieracka
head of marketing
tel. 515 072 524
[email protected]

Kontakt
ul. Dąbrowskiego 75/66 60-523 Poznań,
tel. 61 861 66 14
ul. Świętokrzyska 30/150 
00-116 Warszawa 
tel. 22 334 83 33
[email protected]
Press.pl

Na rynku mediów wyróżniają nas wysokiej jakości dziennikarstwo we wszystkich naszych mediach, szybkie dostarczanie newsów z branży mediowej i reklamowej za pośrednictwem subskrybowanego newslettera „Presserwis”, bezpłatnego „Presslettera” i strony Press.pl, a także precyzyjne dotarcie do atrakcyjnych grup docelowych: dziennikarzy i menedżerów mediów, fotografów, twórców kreacji reklamowych, pracowników działów obsługi klienta agencji reklamowych, mediowych i PR oraz zarządzających tymi podmiotami, a także specjalistów od komunikacji i marketingu marek w firmach. To w wielu przypadkach liderzy opinii, a przy tym atrakcyjni konsumenci. Nasze materiały odbijają się szerokim echem, o czym świadczy drugie miejsce w zestawieniu najczęściej cytowanych mediów w kategorii magazynów w 2024 roku według IMM. Nie tylko obroniliśmy drugie miejsce, ale też uzyskaliśmy ponad dwa razy więcej cytowań naszych tekstów w stosunku do poprzedniego roku.

Nasza oferta reklamowa zbudowana jest na bazie brandu Press, który w tym roku kończy 29 lat. Wszystkie nasze media są jakościową przestrzenią do promowania produktów i usług, ale też budowania wizerunku marek, informowania o realizowanych przez nie projektach i podejmowanych działaniach, edukowania w zakresie nowych rozwiązań i narzędzi. Świadczy o tym długoletnia współpraca z wieloma partnerami biznesowymi. 

Niesłabnącym zainteresowaniem właścicieli brandów cieszą się też nasze projekty specjalne i eventy: organizowany od 20 lat konkurs Grand Press Photo, wydawana od 18 lat Top Marka – realizowane przez nas i IMM badanie wizerunku brandów w prasie i internecie. W środowisku reklamowym cenionym wyróżnieniem stały się tytuły Ad Wo/Man przyznawane od 13 lat przez jego przedstawicieli. Od 2023 roku konkurs Grand Press wraz z plebiscytem na Dziennikarza Roku jest organizowany przez powstałą w roku 2013 Fundację Grand Press, która od początku jest też organizatorem Medalu Wolności Słowa.

Utrzymanie wysokiej jakości mediów oraz rozwój projektów specjalnych i organizacja atrakcyjnych eventów pozostają naszym priorytetem. Dzięki nim wzrasta prestiż Press jako inicjatora ciekawych i ważnych inicjatyw środowiskowych, których najwyższy poziom merytoryczny i realizacyjny jest atrakcyjny dla czytelników, widzów i partnerów komercyjnych.

MEDIA

Prasa: „Press” – średni nakład: 2,8 tys. egz. (dane własne, I–XII 2024) 

Internet: płatny newsletter „Presserwis” – liczba użytkowników: 8398, Press.pl – liczba odsłon: 745 534 (Google Analytics, I 2025), bezpłatny newsletter „Pressletter” – liczba odbiorców: 4 604 (dane wydawcy, I 2025), profil na Facebooku – liczba obserwujących: 78 tys., profil na X – liczba followersów: 41 tys.

Eventy: Grand Press Photo, Grand Video Awards, Ad Wo/Man 

Projekty specjalne: Top Marka, ESG, Panorama Reklamy, Biura Reklamy Mediów, Ranking Agencji Public Relations PR Check, Studia Produkcyjne, Medialne Rewolucje, Kalendarz Medialny, tematyczne debaty wideo 

HIT 2024

Za nami bardzo udany, intensywny rok. Kontent premium, jaki konsekwentnie tworzymy, jest mocną bazą, dzięki której możemy zapewnić realizację założeń budżetowych oraz wizerunkowych. Efektem pracy zespołu biura reklamy i eventów było utrzymanie współpracy z większością klientów na tym samym poziomie co w poprzednich latach lub wyższym. Cieszymy się z lojalności od lat nas wspierających partnerów biznesowych, ale też z powrotu do naszych mediów i eventów liderów rynku, którzy z powodów politycznych nacisków właścicielskich w minionych latach nie mogli komunikować się z rynkiem mediów, reklamy, marketingu i PR, za pomocą naszych platform.

Każda publikacja tematyczna, którą wydaliśmy w druku, była udostępniana w wersji digitalowej, co znacznie zwiększyło dotarcie przekazu reklamowego naszych partnerów. Z kolei każdy nasz event był transmitowany na żywo w TVN 24 lub w ogólnopolskim portalu, co zapewniło naszym partnerom imponujący efekt wizerunkowy oraz AVE.

Bez wątpienia sukcesem była XX, jubileuszowa edycja Grand Press Photo, jedynego konkursu dla zawodowych fotoreporterów w Polsce.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.