Temat: biura reklamy

Wydanie: BIURA REKLAMY 2025

TVN Media

DOROTA ŻURKOWSKA group senior vice president revenue

BIURO REKLAMY

Dorota Żurkowska
group senior vice president revenue 

Marcin Idzik
vice president ad sales

Aleksandra Przeździecka
ad product and partnerships senior director 

Magdalena Jabłońska
vice president adtech and ad operation director

Kontakt
ul. Wiertnicza 166
02-951 Warszawa
[email protected]
Tvnmedia.pl

TVN Warner Bros. Discovery to lider oglądalności treści wideo w Polsce. W tym roku chcemy utrzymać silną pozycję w telewizji linearnej, którą zapewnia m.in. największa na rynku stacja ogólnopolska. TVN to najbardziej jakościowy przykład telewizji dzisiejszych czasów, która bazuje na linearnym przekazie i jakościowym wideo, zaspokaja potrzeby współczesnego widza w zakresie rozrywki, wydarzeń live, newsów i sportu.  

Drugi filar naszej strategii opiera się na dynamicznym rozwoju oferty Total Premium Video, która agreguje kontakty z widzami niezależnie od kanałów dystrybucji treści.

Nasze portfolio streamingowe, obejmujące serwisy Max i Player, zajmuje obecnie drugie miejsce na rynku. W ramach oferty TVN Media, wraz z partnerami Premium TV i Premium Digital, tworzymy efektywny ekosystem multiscreen. Nieprzerwanie stawiamy na innowacje. Sukcesywnie ulepszamy nasze zasoby linearne w kierunku rozwiązań cyfrowych. Wykorzystujemy technologię DAI, zwiększając efektywność działań reklamowych. Nawiązujemy kolejne partnerstwa w obszarze addressable TV, dzięki czemu nasza oferta staje się jeszcze efektywniejszym narzędziem reklamowym, łączącym technologiczną precyzję z realnymi danymi płynącymi z rynku. 

Wśród działań strategicznych kluczowe miejsce zajmuje rozwój lokalnych produkcji. Tylko w 2025 roku zainwestujemy 250 mln zł na polski scripted content. Pozwoli to stworzyć jeszcze więcej treści na światowym poziomie. Inwestujemy także w innowacyjną ofertę kanałów FAST. Na użytkowników Playera, którego chcemy prężnie rozwijać, już w tej chwili czeka aż 20 kanałów nowej generacji, przygotowanych na bazie najbardziej pożądanych treści. 

W nadchodzącym roku planujemy wprowadzenie kolejnych produktów wideo, łączących ekosystemy telewizyjny i online. Odpowiadamy w ten sposób na potrzeby marketerów poszukujących możliwości dotarcia do widzów konsumujących treści zarówno w modelu linearnym, jak i nielinearnym. Realizacja naszej opierającej się na jakościowym wideo strategii gwarantuje zasięg, skalę oraz precyzję dotarcia.

MEDIA

Telewizja: 56 kanałów telewizyjnych z liderem oglądalności TVN o łącznym zasięgu 95 proc.

Internet: 3 platformy streamingowe zapewniające 2. miejsce na rynku oraz 47 serwisów własnych i partnerskich

Łączne dotarcie ekosystemu TVN Media: ponad 32 mln widzów i użytkowników (Mediapanel PBI/Gemius, dane dla TV i digitalu, X–XII 2024)

Eventy: m.in. Bal Fundacji TVN, Top of the Top Sopot Festival, Projekt Plaża, Projekt Zima, Speedway Grand Prix (transmisje)

NAGRODY

Biuro Reklamy Telewizyjnej Roku 2024 w raporcie „Biura Reklamy” magazynu „Media & Marketing Polska”, PIKE nagroda w kategorii wydarzenie roku – launch platformy streamingowej Max; PIKE nagroda specjalna – igrzyska olimpijskie Paryż 2024; Innovation 2024 – brąz dla transmisji igrzysk olimpijskich Paryż 2024

TVN Media należy do IAA, IAB, Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, EGTA, Digital Foundation Poland 

HIT 2024

Rok 2024 potwierdził naszą pozycję lidera rynku pod względem oglądalności, innowacji i transformacji w segmencie premium wideo. TVN Warner Bros. Discovery odnotował najwyższy udział w oglądalności treści wideo w Polsce, z dominacją kanału TVN. Wydarzeniem roku był z pewnością launch platformy Max, dzięki której nasze portfolio streamingowe zajmuje drugie miejsce na rynku. Jako pionierzy wprowadziliśmy w serwisie premium komunikację reklamową, oferując marketerom obecność przy unikalnym kontencie. Ponadto rozwijaliśmy ofertę telewizji adresowalnej oraz technologię DAI, wyznaczając rynkowe standardy. Powołaliśmy nową komórkę organizacyjną Advanced Advertising, która ma działać przede wszystkim na rzecz rozwoju addressable TV, łącząc telewizję linearną z cyfrowymi innowacjami.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.