Temat: biura reklamy

Wydanie: BIURA REKLAMY 2025

Polsat Media

PIOTR GAWEŁ vice president of the board and managing director

Piotr Gaweł
vice president of the board and managing director

Magdalena Niewińska
sales director

Agnieszka Wieczorek-Biedrzycka
commercial director

Magdalena Feruś
partnerships director

Katarzyna Niewiadomska
commercial operations

Łukasz Urbański
business development and marketing director

Marcin Stępniak
business process director

Radosław Marciniszyn
client service director – sport and esport

Kontakt
ul. Ostrobramska 77, 04-175 Warszawa
tel.: 22 514 49 00, 22 514 48 00
[email protected]
Polsatmedia.pl

W minionym roku we współpracy z partnerami biznesowymi osiągnęliśmy wiele znaczących sukcesów, które nie tylko wzmocniły naszą rynkową pozycję, ale także zwiększyły zakres i efektywność kampanii reklamowych. Rozszerzyliśmy portfolio do 94 obsługiwanych kanałów telewizyjnych o Kabaret TV, Viasat True Crime, Canal+ Sport 4 i Canal+ Extra 1. Grupa Polsat-Interia umocniła pozycję lidera internetu, osiągając najwyższy średniomiesięczny zasięg mobilny (19,19 mln RU), a Pomponik.pl stał się najchętniej odwiedzanym serwisem plotkarskim w Polsce. Rozwinęliśmy także Polsat Media AdScreen, wprowadzając nowe superscreeny w prestiżowych lokalizacjach, takich jak Galeria Katowice i Manufaktura Łódź.

Rynek reklamy w 2025 roku będzie jeszcze bardziej dynamiczny, z rosnącym znaczeniem digitalu, personalizacji i kampanii efektywnościowych. Konsekwentnie rozwijamy kompetencje w zakresie integracji TV i digitalu, dostarczając klientom nowoczesne rozwiązania multiscreen.

Jednym z kluczowych obszarów rozwoju jest Polsat Media Digital, obejmujący nowy produkt Polsat Media AdFusion, targetowanie dynamiczne oraz innowacyjne formaty wideo. Coraz większą rolę odgrywa także Digital Audio, w tym reklamy lektorskie w artykułach. Personalizacja kampanii TV i DOOH pozwala z kolei na jeszcze lepsze dopasowanie komunikacji do odbiorców dzięki analizie danych oraz zakupowi programatycznemu (Broadsign).

Naszym atutem z pewnością jest najszersze portfolio telewizyjne w Polsce, które zapewnia precyzyjne targetowanie i skuteczność kampanii. Dzięki integracji TV i digitalu oferujemy kompleksowe kampanie multiscreen oraz efektywnościowe modele zakupu. W obszarze digital wprowadzamy Video Takeover, Digital Audio i AdFusion Store-Visits, a w segmencie DOOH rozwijamy superscreeny i kampanie 3D, które zwiększają efektywność komunikacji.

W 2025 roku stawiamy na dalszą rozbudowę portfolio telewizyjnego, rozwój w obszarze digital i automatyzację zakupów reklam, a także na nowe narzędzia analityczne i jeszcze precyzyjniejsze targetowanie kampanii TV i digital. Nieustannie dostosowujemy ofertę do zmieniających się trendów, wyznaczając nowe standardy i dostarczając reklamodawcom skuteczne, innowacyjne rozwiązania, które realnie wpływają na wyniki ich kampanii.

MEDIA

Telewizja: Grupa Polsat Plus, Telewizja Puls, BBC Studios, Canal+ Advertising (Grupa Canal+ Polska, Grupa Kino Polska), Grupa WP, AMC Networks, Antenna Group, Hearst Networks, NBCUniversal, Modern Times Group, Polcast Television; Republika, wPolsce24, Da Vinci, Extreme Sports, Stars.tv, Golf Zone – łączny udział oglądalności w grupie 16–59 lat: 38,4 proc. (Nielsen, I–XII 2024, live +2 OOH)

Internet: Polsat Media Display (Interia.pl, Polsatnews.pl, Polsatsport.pl, Twojapogoda.pl, Stacja7.pl, Naekranie.pl) – łączna liczba realnych użytkowników (RU): 19,5 mln, Polsat Media Video (Polsat Box Go, Interia, VideoAds, Naekranie.pl, 4Fun.TV, Polsatsport.pl, Polsatnews.pl, Twojapogoda.pl) – RU: 23,2 mln (Mediapanel, XII 2024); Polsat Media AdFusion, Polsat Media AdRetail, Polsat Media Content Marketing, Polsat Media Digital Audio, Polsat Media Mailing, Polsat Media Mobile, Polsat Media Performance

Outdoor: Polsat Media AdScreen – ponad 20 tys. ekranów w 149 miastach, 13,5 mln kontaktów z ekranami każdego dnia (szacowana widownia przemieszczająca się wokół ekranu w godzinach jego działania), kategorie sieci: super screen, city screen, on the go, shopping and free time

NAGRODY

Srebro PRCH Retail Awards 2024 w kategorii rozwiązania dla obiektów handlowych, zwycięzca Digital Signage Awards 2025 w kategorii timely data-driven displays and creative – projekt „AI Screen” (Super Screen w Galerii Katowickiej)

Polsat Media jest członkiem EGTA, IAA, IAB

HIT 2024

Rok 2024 był dla nas czasem intensywnego wzrostu, strategicznych zmian i przełomowych sukcesów, które umocniły naszą pozycję lidera na rynku reklamy. Jednym z kluczowych wydarzeń było powołanie Piotra Gawła na stanowisko wiceprezesa zarządu oraz dyrektora zarządzającego Polsat Media. Jego bogate doświadczenie w mediach i reklamie wzmocniło naszą strategię oraz otworzyło nowe możliwości rozwoju.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.