Clear Channel Poland

FILIP HOŁOWCZYC sales and marketing director
Filip Hołowczyc
sales and marketing director
[email protected]
Monika Barbachowska
head of agency team
[email protected]
Ilona Łukasiuk
head of agency team
[email protected]
Małgorzata Bąk
head of clients team
[email protected]
Kontakt
ul. Polna 11, X piętro
00-633 Warszawa
tel. 22 825 36 06
[email protected]
www.clearchannel.com.pl
Clear Channel Poland ma za sobą kluczowy rok, jeśli chodzi o rozwój oferty digital. W czwartym kwartale 2024 roku udział sprzedaży nośników cyfrowych w naszej sprzedaży całkowitej sięgnął blisko 60 proc. Rozbudowa sieci nośników digitalowych pozostaje jednym z naszych priorytetów. Obecnie oferujemy 750 ekranów cyfrowych w całej Polsce, w tym w galeriach handlowych premium.
W minionym roku intensywnie rozwijaliśmy sieć digital OOH – do naszej oferty dodaliśmy ponad 220 nowych nośników digital i wprowadziliśmy do niej innowacyjny ekran „Rotunda” w Westfield Mokotów. Dzięki wygraniu prestiżowego przetagu utrzymaliśmy współpracę z Unibal-Rodamco-Westfield. Rozpoczęliśmy też pięcioletnią współpracę z firmą Shell, rozszerzając naszą obecność w kluczowych miejskich lokalizacjach.
W 2025 roku będziemy konsekwentnie realizowali strategię digitalizacji, stawiając na innowacje, dane i technologię. Kluczowym elementem tego podejścia jest rozwój City Reach Network – największej w Polsce sieci city digital obejmującej 455 ekranów. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom technologicznym zapewniamy szerokie dotarcie do atrakcyjnej grupy odbiorców w 10 największych miastach.
W naszej strategii kluczową rolę odgrywa programmatic DOOH – jesteśmy liderem polskiego rynku pod względem liczby kampanii zrealizowanych w tym modelu – przeprowadziliśmy ich już ponad 50 dla klientów z różnych branż. W 2024 roku uzyskaliśmy certyfikat DOOHx od platformy Broadsign, a na początku 2025 roku zintegrowaliśmy naszą powierzchnię reklamową z wiodącymi platformami Supply-Side (SSP): Vistar Media i Place Exchange. To kolejny strategiczny krok w umacnianiu naszej pozycji na rynku programmatic digital OOH w Polsce.
MEDIA
Outdoor: liczba ogółem: 5650, liczba klasycznych nośników OOH: 4900 (billboard 6x3, citylight, backlight), liczba nośników DOOH: 750 (city digital, totem, ekrany spektakularne, ekrany w transporcie miejskim); nośniki city transport na autobusach i tramwajach; łączny zasięg: 18,1 mln, zasięg w miastach pow. 200 tys. mieszkańców: 87,3 proc.; tablice w 15 aglomeracjach (Mediapanel, XII 2024)
NAGRODY
Biuro Reklamy OOH roku 2024 oraz tytuł Pionierzy Rozwoju OOH według magazynu „Media & Marketing Polska”
Clear Channel Poland jest członkiem IAB oraz OOHlife Izba Gospodarcza
HIT 2024
W Clear Channel Poland w czwartym kwartale 2024 roku osiągnęliśmy blisko 60-proc. udział sprzedaży na nośnikach cyfrowych w sprzedaży całkowitej, a było to możliwe m.in. dzięki możliwości zakupu w modelu programmatic, który oferujemy naszym klientom. Dowodzi to, że cyfrowe formaty reklamy outdoorowej są kluczowym elementem nowoczesnych strategii marketingowych. Od kilku lat sukcesywnie realizujemy filozofię rozwoju i inwestycji w obszarze digital – dotyczy to oferty cyfrowych nośników oraz narzędzi, które zwiększają efektywność kampanii. Są to m.in. nasza platforma RADAR, umożliwiająca precyzyjny dobór nośników i lokalizacji; retargeting mobile, który daje możliwość wzmocnienia przekazu w dodatkowym kanale, raporty Drive2Store, profil behawioralny użytkownika oraz Brand Lift, które umożliwiają dogłębną analizę przeprowadzonej kampanii.
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter
