Temat: biura reklamy

Wydanie: BIURA REKLAMY 2025

Polska Press Grupa

WITOLD TRZCIŃSKI dyrektor centralnego biura reklamy

BIURO REKLAMY

Witold Trzciński
dyrektor centralnego biura reklamy
tel. 603 605 794
[email protected]

Piotr Kowalczyk
dyrektor działu rozwoju produktu online
tel. 600 206 035
[email protected]

Piotr Grabowski
dyrektor regionalnych biur reklamy
tel. 603 305 801
[email protected]

Kontakt
ul. Domaniewska 45
02-672 Warszawa
tel. 22 201 44 00, 22 201 44 10
[email protected]
Mediappg.pl

Jesteśmy wszędzie tam, gdzie inne media na ogół nie docierają – na bieżąco opisujemy politykę dużych miast wojewódzkich, ale także powiatów i gmin. To daje nam przewagę nad konkurencją. Jesteśmy liderem w kategorii informacje lokalne i regionalne oraz wiceliderem w kategorii informacje i publicystyka według badań Mediapanel. Nasze serwisy internetowe osiągają zasięg ponad 15,3 mln unikalnych użytkowników (RU), a kanały socialmediowe gromadzą ponad 7,5 mln zaangażowanych fanów. Tworzymy ok. 150 cyklicznych projektów multimedialnych (mix BTL i ATL).

W 2024 roku konsekwentnie rozwijaliśmy portfolio produktowe, dostosowując ofertę reklamową do dynamicznych potrzeb rynku. Rozszerzyliśmy wachlarz rozwiązań contentmarketingowych, wdrażając nowoczesne formaty oparte na serwisach branżowych, co umożliwia jeszcze precyzyjniejsze dotarcie do sprofilowanych grup docelowych. Co ważne, według raportu AdReport.pl w III kwartale 2024 roku zajęliśmy pierwsze miejsce pod względem liczby zrealizowanych kampanii contentmarketingowych. Wprowadziliśmy przełomowe narzędzie DataSonaar – zaawansowaną platformę segmentacji użytkowników. Dzięki integracji big data i analityki behawioralnej nasi partnerzy reklamowi mogą precyzyjnie targetować kampanie na bazie kluczowych parametrów, takich jak demografia, intencje zakupowe czy preferencje tematyczne. Równolegle zoptymalizowaliśmy strony główne serwisów regionalnych, łącząc poprawę UX z efektywniejszą monetyzacją. Wdrożyliśmy autorskie rozwiązania wspierające planowanie i monitoring kampanii, a także wprowadziliśmy powiększone formaty reklamowe oraz nowoczesne technologie, takie jak rich media i AI-driven dynamic content. Dzięki temu reklamodawcy mogą skuteczniej budować wizerunek premium i zwiększać konwersję kampanii display.

W br. koncentrujemy się na dalszej personalizacji treści reklamowych oraz rozwoju formatów wideo. Intensyfikujemy produkcję treści multimedialnych ze szczególnym naciskiem na segment young audience. Kluczową rolę odgrywają interaktywne i dynamiczne reklamy, które angażują użytkowników poprzez takie elementy, jak ankiety, quizy, gry, animacje oraz wysokiej jakości produkcje wideo.

Dzięki analizie w czasie rzeczywistym i zaawansowanej segmentacji odbiorców dostarczamy markom jeszcze precyzyjniejsze i skuteczniejsze narzędzia dotarcia, a nasze działania tworzą idealne warunki do rozwoju innowacyjnych strategii performance marketingu.

W dobie fake newsów media regionalne – zarówno digitalowe, jak i prasowe – pełnią kluczową funkcję w dostarczaniu wiarygodnych informacji. Umożliwiają skuteczną komunikację między decydentami, biznesem i mieszkańcami oraz odgrywają istotną rolę kontrolną.

MEDIA

Internet: 22 serwisy regionalne – liczba użytkowników (RU): 12 926 628, ogólnopolski serwis informacyjny I.pl – RU: 3 448 65, 500 serwisów miejskich Nasze Miasto – RU: 6 274 908, a także witryny e-commerce, branżowe i tematyczne (źródło: Mediapanel, XII 2024)

Prasa: W sumie 20 dzienników regionalnych – czytelnictwo cyklu sezonowego: 1 867 414 osób (źródło: PBC, XII 2022–XI 2024), sprzedaż wydania magazynowego: 162 tys. egz. (źródło: PBC, IX 2024), a także 39 tygodników lokalnych

NAGRODY

European Newspaper Award, Best of News Design – The Society for News Design, najlepsze biuro reklamy w Polsce 2024 w kategorii dzienniki według magazynu „Media & Marketing Polska”

Polska Press Grupa jest członkiem: IAB, IAA Polska, PBI, PBC, Stowarzyszenia Content Marketing Polska

HIT 2024

Rok 2024 był dla nas czasem intensywnego rozwoju ogólnopolskich serwisów branżowych, m.in. Strefaedukacji.pl, Stronapodrozy.pl i Strefabiznesu.pl, które wzmacniają naszą pozycję jako dostawcy eksperckich treści dla strategicznych sektorów rynku. Do ekosystemu naszych serwisów tematycznych dołączyła StrefaObrony.pl. Zmiany objęły również segment print – dołączył do nich magazyn „Przy Sobocie”. Skierowany jest do aktywnej grupy 50+ i oferuje wartościowe treści premium, które angażują i odpowiadają na oczekiwania czytelników.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.