Temat: biura reklamy

Wydanie: BIURA REKLAMY 2025

Jet Line

BEATA CHOJECKA-KUCZEK dyrektor działu sprzedaży

DZIAŁ SPRZEDAŻY

Beata Chojecka-Kuczek
dyrektor działu sprzedaży
[email protected]

Kontakt
ul. W. Broniewskiego 3 01-785 Warszawa
tel. 22 839 78 74
sprzedaż@jetline.pl
www.jetline.pl

Reklama zewnętrzna to niezwykła forma komunikacji z unikalną cechą: dociera do wszystkich. Jak wielkie ma to znaczenie, widać w przypadku zaistnienia w przestrzeni reklamy wyjątkowo kreatywnej, w jakiś sposób zaskakującej, czasem bliskiej kontrowersji, a już na pewno takiej, która dotyka uczuć czy obyczajów. Wówczas o OOH mówią wszyscy.

Świetnie więc wiemy, że w OOH i digital OOH nie chodzi tylko o sprzedaż powierzchni. Chodzi o dostarczenie wiedzy, jak skutecznie dotrzeć z właściwym i potrzebnym komunikatem do ludzi, którzy są poza domem. A obecnie również o to, jak na różnych etapach: planowania, realizacji, rozliczania i analityki danych proponować spersonalizowane rozwiązania. Zgromadzona przez lata wiedza, a także wykorzystanie sztucznej inteligencji i nowych technologii zwiększają dotarcie do unikalnych odbiorców, którzy spędzają czas nie w towarzystwie klasycznej telewizji. A my wiemy o nich całkiem sporo: znamy profil demograficzny, w raportach podajemy wiek i płeć widzów kampanii zarówno na klasycznych, jak i cyfrowych nośnikach. Niezmiennie jesteśmy pewni, że znaczenie danych i wiedzy o widowni reklam będzie tylko rosło. Komunikacja jest coraz lepiej dopasowana do potrzeb, zachowań i charakterystyki odbiorców, ponieważ mamy coraz więcej informacji. Dostarczamy potrzebne, rzetelne i rzeczywiste dane. Zapewnia to większą efektywność działań reklamowych. Znamy oczekiwania i potrzeby klientów, dzięki czemu możemy wspierać realizację skutecznych, dopasowanych, mierzalnych kampanii reklamowych.

W ub.r. wprowadziliśmy proof of play, który monitoruje realizację kampanii (certyfikuje go Gemius). Dzięki inwestycjom w nowe lokalizacje i współpracy z platformą programatyczną Adform otworzyliśmy nowe sposoby dotarcia do większej liczby osób na ulicach miast. Dostarczamy dane do badania zasięgu OOH i DOOH, publikowanego w Mediapanelu. Ponadto przygotowaliśmy kalkulatory śladu węglowego kampanii na wszystkich nośnikach, mierzymy również własny ślad, a dążąc do jego zmniejszenia, wymieniliśmy oświetlenie billboardów Motorway na energooszczędne.

Po tym, jak w ub.r. świętowaliśmy urodziny Jet Line, z dobrą energią zaczynamy czwartą dekadę tworzenia przestrzeni do komunikacji.

MEDIA

Outdoor: Motorway 12x4 m – ogólnopolska sieć billboardów 12x4 m, 380 powierzchni w miastach oraz przy trasach ekspresowych i autostradach; MORE – sieć 520 ekranów DOOH w: Łodzi, Katowicach i miastach Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego, Krakowie, Poznaniu, Szczecinie, Trójmieście, Warszawie i we Wrocławiu; MyLED – 100 ekranów DOOH w 44 miastach Polski, połączonych platformą do zarządzania kampaniami w trybie online; MobiJet 6x3 m – 16 powierzchni, 8 aut reklamowych z billboardami backlight 6x3 m; MORE – dzienna widownia sieci: 1 292 000 osób (dane własne, II 2025)

Jet Line jest członkiem: IAA, IAB (Grupa Robocza DOOH), OOH Life Izby Gospodarczej, Pracodawców RP

HIT 2024

W naszych oczach to był rok danych i badań oraz edukacji o nich. Od marca raporty z realizacji kampanii w należącej do Jet Line sieci MORE, standardowo przekazywane klientom, przedstawiają demografię odbiorców każdego spotu reklamowego w podziale na płeć i 4 grupy wiekowe. Klienci na bieżąco mają wgląd w emisję spotów, śledzą dane dotyczące inwestycji w kampanie cyfrowe dzięki Proof of Play, narzędziu monitorującemu i potwierdzającemu emisję w ustalonych warunkach, autoryzowanemu przez firmę Gemius.

Ponadto od września ub.r. Gemius mierzy potencjał zasięgowy OOH i DOOH na tle innych mediów i uwzględnia go w comiesięcznych raportach Mediapanelu.

To wszystko oznacza, że dzięki AI, nauce i technologii ARA powoli, ale realnie i skutecznie wchodzimy w inny wymiar komunikacji w przestrzeni publicznej. Taki, w którym liczą się jakość danych, metodologia i dane nie statystyczne, ale rzeczywiste. Dostarczając takie dane i posługując się nimi, krok po kroku kształtujemy rynkowy standard.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.