Temat: biura reklamy

Wydanie: BIURA REKLAMY 2025

Bonnier Business Polska

BIURO REKLAMY

Jan Rojewski
chief revenue officer
tel. 570 666 509
[email protected]

Iza Wieczorek 
head of agency sales
tel. 600 013 316
[email protected]

Sylwia Mizińska
head of direct sales
tel. 695 370 219
[email protected]

Monika Tańska 
head of content marketing
tel. 600 873 333
[email protected]

Kontakt
ul. Kijowska 1
03-738 Warszawa
tel. 22 333 99 99
[email protected]
Pb.pl/kontakt

Współczesne media to nie tylko kanał dystrybucji informacji, ale również narzędzie, które odpowiada na dynamicznie zmieniające się potrzeby odbiorców. W Bonnier Business Polska nieustannie realizujemy strategię, która łączy głębokie zrozumienie oczekiwań użytkowników z najnowszymi trendami w branży. Dzięki temu nasze marki – Puls Biznesu oraz Bankier.pl – nie tylko rosną, ale także kształtują nowe standardy w komunikacji biznesowej.

Przewagę konkurencyjną budujemy na innowacyjnych formatach, które angażują użytkowników. Doskonałym przykładem jest projekt „Scamming Out” w całości poświęcony zagrożeniom w cyberprzestrzeni. Przyciągnął setki tysięcy użytkowników i miał realny wpływ na podniesienie świadomości Polaków w zakresie bezpieczeństwa online, toteż w 2025 roku będziemy go kontynuowali. Z kolei projekt „PB Inwestor Wojtek” stał się ważnym elementem edukacji inwestycyjnej.

Współpraca z nami to dla marketerów więcej niż tylko dostęp do powierzchni reklamowej – to możliwość zaangażowania się w przedsięwzięcia, które wpływają na rozwój polskiego biznesu i kształtują rynkowe trendy. Nasi partnerzy mają pewność, że ich marka pojawia się w wiarygodnym środowisku, opartym na rzetelnych badaniach oraz analizach potrzeb użytkowników. Proponujemy rozwiązania, które wychodzą poza tradycyjne reklamy – nasze projekty specjalne łączą elementy kontentu natywnego, wydarzeń live oraz obecności w mediach społecznościowych, co pozwala uzyskać imponujące zasięgi przy zachowaniu najwyższej jakości.

W przyszłości nadal będziemy koncentrowali się na trzech kluczowych obszarach: dalszym zgłębianiu wiedzy o użytkownikach, rozwoju innowacyjnych formatów prezentacji treści oraz budowaniu długofalowych partnerstw. Takie podejście pozwala nam utrzymać pozycję lidera w segmencie mediów biznesowych.

Ten rok jest dla nas szczególny: obchodzimy 25-lecie serwisu Bankier.pl oraz jubileusz rankingu Gazele Biznesu – platformy promującej przedsiębioroczość i różnorodność w biznesie.

MEDIA

Internet: Bankier.pl – liczba realnych użytkowników (RU): 4 839 264, liczba odsłon (PV): 50 911 793; Pb.pl – RU: 879 336, PV: 2 966 324; Pit.pl – RU: 1 336 014, PV: 2 369 530; Arslege.pl – RU: 394 308, PV: 1 412 969; Lexlege.pl – RU: 617 706, PV: 1 441 121; Prnews.pl – RU: 7 938, PV – 36 827; łączny zasięg Grupy Bankier – Puls Biznesu: RU: 6 417 144, PV: 59 964 049

Prasa: „Puls Biznesu” – sprzedaż wydania: 13 051 (PBC Audyt, IX 2024)

Eventy: Gazele Biznesu, Siła Przyciągania, Giełdowa Spółka Roku, Firmy Etyczne, Złoty Bankier, Zielona Gospodarka, Forum Dyrektorów Działów Prawnych, HR Summit, Polska Logistyka, 100 Kobiet Biznesu, konferencja „Co nas czeka”

NAGRODY

Najlepszy Dziennikarz Gospodarczy 2024 SGH – Justyna Smolińska; Ekonomista Roku 2024 ZPiP – Ignacy Morawski; Dziennikarz Roku 2024 e-Mobility Media Awards – Marcin Bołtryk; wyróżnienie w konkursie dla dziennikarzy ekonomicznych – Krzysztof Kolany, Top 30 ludzi mediów Wirtualnych Mediów – Marcin Goralewski, Top 10 ekonomistów najchętniej słuchanych przez biznes (ranking ThinkTanku i IMM) – Ignacy Morawski; nagroda dziennikarska ZBP – Wojciech Boczoń

HIT 2024

Pod koniec 2024 roku nasza oferta przeszła istotną transformację – została wzbogacona o kompleksową propozycję audio, która zyskała ogromne uznanie wśród słuchaczy. Jej kluczowym projektem stał się codzienny poranny podcast informacyjny „PB Brief”. Dużym zainteresowaniem cieszy się również „PB Bilans” Ignacego Morawskiego i Marka Chądzynskiego z analizami gospodarczymi. W każdy wtorek emitujemy „PB Nieruchomości”, przygotowywany z myślą o inwestorach i użytkownikach zainteresowanych tym sektorem, a w czwartki poświęcony motoryzacji „PB Autoportret”. Nasze podcasty, dostępne na czołowych platformach streamingowych, docierają obecnie do ok. 100 tys. unikalnych słuchaczy, zdecydowana większość, bo 90 proc. z nich, odsłuchuje je do końca.

Warto odnotować, że w ubiegłorocznym Ogólnopolskim Badaniu Inwestorów zrealizowanym przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych respondenci najczęściej wskazywali nasz serwis Bankier.pl wśród serwisów internetowych oraz forów internetowych. Tym samym wyróżnili portal po raz 17 z rzędu. W tym samym badaniu nasz dziennik „Puls Biznesu” zajął pierwsze miejsce w kategorii gazety i czasopisma, a serwis Pb.pl został wskazany jako jedno z cenionych internetowych źródeł informacji.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.