Temat: biura reklamy

Wydanie: BIURA REKLAMY 2025

Grupa Wyborcza

MARTA GĄDEK dyrektorka sprzedaży i rozwoju cyfrowego

Marta Gądek
dyrektorka sprzedaży i rozwoju cyfrowego
[email protected]

Marek Wilk
zastępca dyrektorki sprzedaży i rozwoju cyfrowego

Robert Staśkiewicz
dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju produktu

Ewa Budzińska
dyrektorka rozwoju cyfrowej prenumeraty instytucjonalnej

Jacek Zmiczerewski
dyrektor ds. rozwoju biznesu eventów

Kontakt
Wyborcza sp. z o.o.
ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa
tel. 22 555 55 55
[email protected]
Wyborcza.pl/reklama

W 2025 rok wchodzimy z rozbudowanym portfolio produktów, których wspólnym mianownikiem jest jakość, na którą rośnie zapotrzebowanie zarówno jesli chodzi o treści, jak i rozwiązania reklamowe.

Wyborcza to niekwestionowany lider na rynku cyfrowych mediów subskrypcyjnych. To wielkie zobowiązanie dotyczące także proponowanych przez nas rozwiązań, w tym wolnej od clutteru i intruzywności siatki reklamowej oraz nowoczesnych form treści, takich jak podcasty i wideo. Subskrypcja odgrywa coraz większą rolę w projektach realizowanych przez marki. Rozwijamy m.in. ofertę partnerstw i działań z klientami biznesowymi, w tym ofertę benefitową „Odblokuj potencjał pracownika”. Dzięki modelowi subskrypcyjnemu jesteśmy w stanie zapewnić partnerom kontakt z grupą docelową.

Wyborcza.pl wyróżnia się wysokimi wskaźnikami jakościowymi i jest serwisem bezpiecznym w kontekście ad fraudów i brand safety. Rozwijamy modele AI, co przekłada się na wzrost skuteczności działań reklamowych, np. nasze narzędzie targetujące ContextAI poprawia wyniki kampanii nawet dwuipółkrotnie w stosunku do standardowych realizacji RON.

W naszym portfolio wciąż ważną rolę odgrywa prasa – „Gazeta Wyborcza” i „Wysokie Obcasy”. Na przekór trendom co roku realizujemy w nich coraz więcej niestandardowych kampanii reklamowych, a także wiele projektów edukacyjnych o charakterze społecznym. W ub.r. rozszerzyliśmy ich portfolio m.in. o „PoRUSZ!my przyszłość naszych dzieci”, w którym wskazujemy, jak ważny dla rozwoju dzieci jest ruch, oraz „Czysta moc”, w którym obalamy mity i edukujemy o odnawialnych źródłach energii. Dużo miejsca poświęciliśmy także ekologii, przyszłości, technologii i relacjom społecznym (projekt „Przyszłości do życia”). Wiele projektów będziemy kontynuowali, planujemy też kilka nowych. Nasze doświadczenie oraz troska o budowanie lepszej przyszłości przyciągają partnerów, którzy podzielają nasze wartości.

Unikatową propozycją jest oferta festiwalowa – dwie wielkie imprezy, w których uczestniczyło ogółem blisko 55 tys. osób, są świetnym uzupełnieniem strategii i dopełnieniem digitalowej komunikacji.

Mając w ­ofercie digital, prasę i ­eventy, za którymi stoi silna i­ rozpoznawalna marka, a także kaloryczną grupę odbiorców, dostarczamy klientom crossmediowe rozwiązania zapewniające zasięg i ­jakość premium.

MEDIA

Internet i prasa: Wyborcza.pl, „Gazeta Wyborcza”, Wyborcza.biz, Wysokieobcasy.pl, „Wysokie Obcasy” – łączny zasięg: 8,3 mln odbiorców (PBC, badanie „Zaangażowanie w reklamę”, X 2023 – IX 2024, CCS – zasięg prasy, WWWU30 – zasięg internetu); prenumerata cyfrowa Wyborcza.pl: 291 tys. subskrybentów (dane własne wydawcy, stan z 30 VI 2024); serwis Komunikaty.pl; magazyny „Wysokie Obcasy Extra”, „Książki. Magazyn do czytania”, „Psychologia”

Eventy: Olsztyn Green Festival, Co Jest Grane Festival, gale: Nagrody Literackiej Nike, plebiscytów Superbohaterka i Człowiek Roku

Inne: prenumerata Wyborcza.pl dla firm i instytucji, sponsoring prenumeraty, sponsoringi projektów wydawniczych, takich jak m.in.: „Silna jak dziewczynka”, „PoRUSZ!my przyszłość naszych dzieci”, „Nieustraszona w pracy”, „Supermiasta i superregiony”, „Kobiety wiedzą, co robią”, „Wielki test wiedzy o klimacie” i wiele innych

NAGRODY

„Gazeta Wyborcza” najsilniejszą marką prasową w Polsce w rankingu Top Marka, 3 nagrody Grand Press dla autorów „GW”, 11 wyróżnień European Newspaper Award, 3 nagrody INMA Global Media Awards

Grupa Wyborcza jest członkiem: IAB, INMA, LENA, EPC, IAA, PBI, Izby Wydawców Prasy, SAR, PBC, FIPP

HIT 2024

W 2024 roku wzmacnialiśmy oferty oparte na unikalnych atutach Wyborczej: jakościowym kontencie, bezpiecznym środowisku reklamowym modelu subskrypcyjnego, wielokanałowości oraz strategii promocji postaw i wartości. W ofercie reklamowej postawiliśmy na optymalizację jakościowych wskaźników reklamowych związanych z zaangażowaniem i uwagą użytkownika. Do portfolio wprowadziliśmy nowe formaty reklamowe nastawione na klientów poszukujących zasięgu oraz jakości i bezpieczeństwa: High Attention, który zapewnia wysokie wskaźniki uwagi, oraz Max Impact, łączący w jednej ofercie zasięg serwisów Grupy Wyborcza i Grupy Eurozet, wykorzystujący siłę Grupy Agora.

Rozwijamy możliwości współpracy reklamowej przy coraz bardziej poszukiwanych formatach dostępności treści, takich jak podcasty i wideo. Uruchomiliśmy nowe cykle podcastów i dopasowane do tego oferty reklamowe premium.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.