Temat: biura reklamy

Wydanie: BIURA REKLAMY 2025

Time Grupa ZPR Media

RAFAŁ ARCISZEWSKI prezes Time, prezes IDMnet

BIURO REKLAMY

Rafał Arciszewski
prezes Time, prezes IDMnet

Ewa Rosiewicz
prezes Radia Eska SA, dyrektor generalna Grupy Radiowej Time, dyrektor biura reklamy radio, internet, akcje crossmediowe Time

Anna Sobota
wiceprezes ZPR Media, dyrektor biura reklamy prasa, internet, akcje crossmediowe Time

Mariusz Szuster
zastępca dyrektor generalnej, biuro reklamy radio, internet, akcje crossmediowe Time

Anna Kopytowska
dyrektor sprzedaży krajowej, biuro reklamy radio, internet, akcje crossmediowe Time

Monika Dworska
zastępca dyrektora, biuro reklamy prasa, internet, akcje crossmediowe Time, programmatic sales director w IDMnet

Kontakt
ul. Jubilerska 10
04-190 Warszawa
tel. 22 516 47 00
[email protected]
www.grupazpr.pl

Dysponujemy wieloma zasięgowymi mediami i gwarantujemy dotarcie do konsumentów bardzo różnymi kanałami. Rok 2025 będzie kolejnym rokiem integracji i tworzenia zróżnicowanych ofert niestandardowych, szytych na miarę, łączących obecność w wielu naszych mediach – od prasy, radia i serwisów internetowych, przez social media, podcasty i formaty wideo, po konferencje. Chcemy oferować rozbudowane, atrakcyjne koncepcje, angażujące dla odbiorców i efektywne dla naszych klientów.

Cały czas inwestujemy w rozwój zespołów, by jeszcze bardziej podnieść poziom obsługi klienta, przygotowywać zindywidualizowane oferty i maksymalnie ułatwić proces zakupu reklam. W 2024 roku stworzyliśmy radiowy dział marketingu sprzedaży i branded content, który profesjonalnie przygotowuje oferty i prezentacje, ale też narzędzia dla naszych przedstawicieli handlowych.

Biuro reklamy prasa, internet i akcje crossmediowe chce jak najlepiej wykorzystać potencjał marki Super Express oraz wszystkich brandów i eventów z nią związanych. Jak pokazuje badanie Total Reach 360°, Super Express ma największy zasięg spośród wszystkich tytułów prasowych – biorąc pod uwagę łączny zasięg marki we wszystkich kanałach dystrybucji (print, e-wydania, WWW). Z wynikiem ok. 10 mln osób wyprzedza Fakt, Gazetę Wyborczą i Rzeczpospolitą. W tym samym badaniu kolejną silną marką w naszym portfolio jest Murator, lider wśród magazynów z łącznym zasięgiem 4 mln czytelników i użytkowników.

Kolejny rok to też kolejne konferencje i eventy. W ub.r. odbyły się dwie pierwsze konferencje Portalu Obronnego, w którym uczestniczyli najważniejsi przedstawiciele wojska i branży militarnej. Chcemy kontynuować tego typu wydarzenia, również w innych sektorach, w tym zdrowotnym – swoje konferencje będzie organizował Poradnikzdrowie.pl.

MEDIA

Prasa: „Super Express” – liczba czytelników: 1,5 mln, „Murator” – liczba czytelników: 0,5 mln (PBC, I–XII 2024), „Architektura-Murator”

Radio: Radio ESKA, ESKA2, Eska ROCK, Radio VOX FM, Radio Plus – zasięg dzienny: 4,3 mln słuchaczy, zasięg tygodniowy: 11,5 mln, udział w czasie słuchania: 13,2 proc. (Radio Track, XI 2024 – I 2025)

Internet: Se.pl i serwisy tematyczne z obszaru biznes, technologie, sport; Murator.pl i serwisy tematyczne z obszaru architektura, budowa i wnętrza; Eska.pl i serwisy powiązane z pozostałymi stacjami radiowymi; Poradnikzdrowie.pl, Mjakmama.pl i Beszamel.pl – łączna liczba użytkowników miesięcznie (RU): 13,9 mln, liczba odsłon (PV): 268,8 mln (Mediapanel, PBI/Gemius, XII 2024); profile poszczególnych brandów na platformach: Facebook, TikTok, Instagram, YouTube

Kampanie online w modelu programmatic PMP realizowane na powierzchni reklamowej Time oraz serwisów partnerskich (ok. 17 mln UU miesięcznie, ponad 1 mld PV miesięcznie)

Eventy: ESKA Winter Patrol, Morsjanie Atakują!, ESKA Odwołuje Zimę, ESKA Summer City, ESKA Dowozi Kampera, ESKA Summer Bus, Tankuj z VOX FM/ESKA, debaty „Super Expressu”, Poradnikzdrowie.pl i „Architektury-Murator”, konferencje Portalu Obronnego

NAGRODY

Tytuł Budowlana Marka Roku 2023 i 2024 dla „Muratora”

Time (Grupa ZPR Media) jest członkiem IAA, IAB Polska, INMA (International News Media Association), KBR, PBC, PBI, Związku Pracodawców Mediów Radiowych MOC FM

HIT 2024

W 19 miastach Polski wystartowała sieć radiowa ESKA2. Po roku liczba dzienna jej słuchaczy wzrosła aż o 30 proc. i wynosi blisko 0,4 mln. Eska ROCK rozszerzyła zasięg techniczny do 9 największych miast, a na antenie zadebiutowały nowe audycje tematyczne. Biuro reklamy radiowej mocno stawiało na rozwój oferty niestandardowej oraz synergię radia, internetu i social mediów. Dynamicznie rozwijała się oferta podcastowa – aktualnie produkujemy ok. 50 cyklicznych podcastów.

Wciąż obserwujemy wzrosty znaczenia formatów wideo w torcie reklamowym. Między innymi dlatego Super Express mocniej postawił na ten obszar, w tym na platformę YouTube – w lipcu przekroczyliśmy 1 mln subskrypcji kanału SE. Murator z powodzeniem kontynuował cykl wideo „Murator Remontuje” oraz wprowadził nowy: „Murator Ogroduje”. W obszarze zdrowie i parenting zrealizowaliśmy materiały z udziałem ekspertów i przedstawicieli naszych klientów. Wprowadziliśmy do oferty nowe profile użytkowników internetu, pozwalające na precyzyjne emitowanie reklam wyłącznie do wybranych targetów na podstawie zainteresowań oraz demografii.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.