Temat: biura reklamy

Wydanie: BIURA REKLAMY 2025

Grupa Agora

ADAM KOŚCIELSKI dyrektor

DZIAŁ SPRZEDAŻY BEZPOŚREDNIEJ

Adam Kościelski
dyrektor
tel. 507 095 749
[email protected]

Izabela Bziuk
dyrektor rozwoju projektów biznesowych Grupy Agora
tel. 507 095 156
[email protected]

Kontakt
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
tel. 507 095 156
Agora.pl

Grupa Agora, posiadająca największy zasięg komercyjny wśród grup mediowych w Polsce według Mediapanelu, stawia na nieustanny rozwój nie tylko swojego portfolio, czego wyrazem był zakup Grupy Eurozet, ale także wprowadzanie nowych, pionierskich rozwiązań biznesowych. Realizując tę strategię, w grudniu 2024 roku w Grupie utworzono dział sprzedaży bezpośredniej, który funkcjonuje obok istniejącego już w strukturze działu sprzedaży korporacyjnej zajmującego się obsługą klientów agencyjnych. Nowa jednostka ma za zadanie koordynację obsługi bezpośredniej klientów reklamowych w całej grupie oraz integrację działań sprzedażowych w obszarze obsługi/sprzedaży bezpośredniej.

Rok 2025 będzie czasem rozwoju struktur sprzedażowych nowego działu oraz krystalizowania się strategii zwiększania przychodów z obsługi klientów bezpośrednich poprzez synergię działań sprzedażowych spółek należących do Grupy Agora. Będzie się to wiązało z wprowadzeniem nowych w dotychczasowej strukturze rozwiązań, mających na celu zwiększenie efektywności procesów związanych z obsługą klientów oraz umocnienie pozycji Grupy jako partnera preferowanego przez kluczowych klientów. Mając do dyspozycji tak bogate i różnorodne portfolio, dział jest w stanie zapewnić partnerom biznesowym efektywne dotarcie do dowolnej grupy celowej, oferując nie tylko szerokie możliwości produktowe i zasięgowe, ale także dbałość o optymalne parametry kosztowe.

Nowa jednostka stawia również na rozwój oferty niestandardowej. W związku z tym od stycznia br. w jej ramach zaczął funkcjonować dział rozwoju projektów biznesowych Grupy Agora, którym kierowanie powierzono Izabeli Bziuk. Dział zajmie się monetyzacją oferty wszystkich mediów i marek Grupy, w tym „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl, portalu Gazeta.pl, stacji radiowych i serwisów internetowych Grupy Eurozet, sieci kin Helios i nośników reklamy zewnętrznej AMS, w ramach istniejących wydarzeń o charakterze ekonomicznym, w tym forów i konferencji, a także zaproponuje partnerom biznesowym organizację eventów biznesowych będących odpowiedzią na ich indywidualne potrzeby.

Nowy dział ma współpracować ze wszystkimi działami sprzedaży w spółkach Grupy Agora i pozyskiwać partnerów do współpracy zawierającej atrakcyjny kontekst biznesowy, wizerunkowy i medialny. Ma też pomóc w rozwoju oferty biznesowej Grupy oraz być elementem strategii budowania wizerunku lidera w branży mediowej.

MEDIA

Prasa: „Gazeta Wyborcza” – liczba czytelników: 1,6 mln (PBC, badanie „Zaangażowanie w reklamę”, I–VI 2023)

Internet: Radiozet.pl – liczba użytkowników (RU): 7,7 mln RU, liczba odsłon (PV): 35,6 mln; Tokfm.pl – RU: 2,7 mln, PV: 6,6 mln; Gazeta.pl – RU: 10,7 mln, PV: 250,6 mln; Wyborcza.pl – RU: 6,6 mln, PV: 47,4 mln PV (Mediapanel PBI/Gemius, XI 2024) i inne; miesięczny zasięg grupy Gazeta.pl: 2,5 mln RU, 69,3 mln PV; miesięczny zasięg grupy Wyborcza: 6,6 mln RU; 47,4 mln PV, łączny zasięg reprezentowanych mediów online: 16,8 mln

Radio: Radio Zet – liczba słuchaczy: 4,6 mln dziennie; Radio Tok FM, liczba słuchaczy: 4,6 mln dziennie (Radio Track, Kantar Polska, I–VI 2024); Radio Złote Przeboje, Antyradio, Radio Pogoda, Meloradio, Rock Radio, Chillizet, Radio Plus, Pakiet Niezależnych

Kino: 304 sale kinowe w 54 kinach w 46 miastach

Outdoor: nośniki AMS w 730 miastach – dotarcie: 29 mln osób, zasięg: 89,45 proc. (Mediapanel, XII 2024)

Eventy: m.in.: EKG – Europejski Kongres Gospodarczy, VAN IFRA, IMPACT, EFNI – Europejskie Forum Nowych Idei, OEES – Open Eyes Economy Summit, oraz własne: Olsztyn Green Festival, Co Jest Grane Festival, gale Nagrody Literackiej Nike, plebiscytów Superbohaterka i Człowiek Roku

NAGRODY

Nagroda specjalna w konkursie Dziennikarz Medyczny 2024 dla Ewy Podolskiej (Tok FM), II miejsce w kategorii radio – Anna Gmiterek-Zabłocka (Tok FM), Order Dziennikarski dla Ewy Podolskiej (Tok FM), nagrody, w tym grand prix, w konkursie Podcast Roku 2024 („Techstorie, „Niedorzecznik”, „Boski podcast”), raport „Audio 2024”: Radio Zet Radiową Stacją Roku, Radio Tok FM Platformą Podcastową Roku, wideopodcast od Gazeta.pl Debiutem Roku; Nagroda im. Jarosława Ziętary za dziennikarstwo śledcze 2024 dla Michała Janczury (Tok FM); Grand Press 2024 dla Wojciecha Czuchnowskiego („GW”), Donaty Subbotko (Wyborcza.pl), Małgorzaty Tomczak (Wyborcza.pl), tytuł Postaci Dziesięciolecia dla Andrzeja Poczobuta (m.in. „GW”), AMS – Innowator „Media & Marketing Polska”, Business Superbrands, Zielony Orzeł „Rzeczpospolitej”

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.