Temat: biura reklamy

Wydanie: BIURA REKLAMY 2025

Gazeta.pl

BARTOSZ WYSOCKI dyrektor handlowy, członek zarządu Gazeta.pl

BIURO REKLAMY

Bartosz Wysocki
dyrektor handlowy
członek zarządu Gazeta.pl

Wojciech Siulkowski
dyrektor sprzedaży agencyjnej
[email protected]

Katarzyna Latała
dyrektorka sprzedaży klienckiej
[email protected]

Kontakt
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
[email protected]
Reklama.gazeta.pl

Biuro reklamy Gazeta.pl od lat jest zaufanym partnerem w budowaniu skutecznych narzędzi reklamowych i rozwiązań precyzyjnie dopasowanych do potrzeb klientów. Co roku przygotowujemy i realizujemy setki projektów opartych na działaniach szytych na miarę – kompleksowych serwisach specjalnych, materiałach tekstowych oraz interaktywnych, wideo, podcastach, a także wideopodcastach – które odzwierciedlają aktualne trendy, przyciągając uwagę odbiorców i wzmacniając relację marki z użytkownikiem. Klientom oferujemy również bogate portfolio produktów – poza stroną główną Gazeta.pl mają możliwość pojawienia się na platformach społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube, TikTok) oraz w rozwijanych przez nas serwisach tematycznych, takich jak eDziecko.pl, Moto.pl czy Sport.pl. Dodatkowo zapewniamy rozwiązania opierające się na sile całej Grupy Agora, takie jak projekty specjalne czy produkty rozliczane w modelu flat fee (tzw. dniówki). Wciąż stawiamy też na rozwój oferty e-commerce, a od 2024 roku rozwijamy angażujące użytkowników formaty w ofercie rich media.

Portal Gazeta.pl jest w adtechowej czołówce z mocnym zapleczem technologicznym i big data. Jesteśmy przygotowani na zmiany w ograniczeniu zasięgów przez platformy należące do big techów i większe wymagania konsumentów w zakresie personalizacji treści oraz autentyczności przekazów reklamowych. Nieustannie stawiamy na innowacyjne rozwiązania, zapewniając możliwość efektywnego zakupu powierzchni z użyciem dowolnych modeli i kanałów sprzedaży dostępnych na rynku. Prowadzimy też, w ramach innowacyjnej strategii Context 2.0, działania łączące wiedzę o użytkownikach i produktach z zaawansowaną analizą treści.

Rok 2025 otwiera przed grupą Gazeta.pl nowy rozdział pełen zmian w strategii i pozycjonowaniu. Zapraszamy do śledzenia tego, jak będziemy się zmieniać.

MEDIA

Internet: Gazeta.pl – liczba użytkowników: 12,5 mln; Next. gazeta.pl – liczba użytkowników: 5,4 mln; Sport.pl – liczba użytkowników: 5,3 mln; Wiadomosci.gazeta.pl – liczba użytkowników: 4,5 mln; G.pl – liczba użytkowników: 4,3 mln; Moto.pl – liczba użytkowników: 3,4 mln; Plotek.pl – liczba użytkowników: 2,9 mln; Kobieta.gazeta.pl – liczba użytkowników: 2,4 mln; Haps.pl – liczba użytkowników: 2,3 mln; eDziecko.pl – liczba użytkowników: 2,1 mln; Kultura.gazeta.pl – liczba użytkowników: 2,1 mln (Mediapanel PBI/Gemius, XII 2024)

NAGRODY

Zaufany Partner w raporcie „Biura reklamy 2024” magazynu „Media & Marketing Polska”; srebro Mixx Awards i trzy srebra Innovation oraz inne nagrody dla kampanii społecznej „Ryzykanci”

Gazeta.pl (Agora) jest członkiem IAB

HIT 2024

W ub.r. w grupie Gazeta.pl zadebiutowało kilka formatów, które błyskawicznie zdobyły popularność. Wideopodcast „Co to będzie”, prowadzony przez Martę Nowak i Miłosza Wiatrowskiego-Bujacza, w przystępny sposób przybliżający sprawy społeczno-polityczne, w ciągu roku zanotował 47,5 mln wyświetleń. Każdy odcinek emitowanego od września rozrywkowego programu Agnieszki Matrackiej „Ja wysiadam” notuje średnio 1,2 mln wyświetleń, a listopadowa nowość – publicystyczny format Grzegorza Sroczyńskiego „To nie takie proste” – ponad 1 mln. Prężnie rozwija się również Sport.pl. Podczas igrzysk serwis miał średnio 6,9 mln odsłon, czyli w sumie ponad 117,6 mln. Ponadto w listopadzie wystartował nowy, dynamiczny format wideo „To jest Sport.pl”, który już w pierwszym tygodniu od emisji wygenerował 2,2 mln wyświetleń (dane własne wydawcy).

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.