Temat: biura reklamy

Wydanie: BIURA REKLAMY 2025

Multikino Media

JOANNA OCZKOWSKA dyrektor sprzedaży, MARIUSZ SPISZ prezes zarządu

Mariusz Spisz
prezes zarządu

Joanna Oczkowska
dyrektor sprzedaży

Kontakt:
ul. Przeskok 2
00-032 Warszawa
tel. 22 223 00 00
[email protected]
Multikinomedia.pl

Miniony rok był dla Multikino Media bardzo udany, do czego przyczynił się ciekawy repertuar. Tradycyjnie największą frekwencję odnotowaliśmy w ostatnim kwartale. Miliony widzów przyciągnęły licznych marketerów, czego rezultatem było wypełnienie bloków reklamowych do ostatniego miejsca. Według raportu Nielsen Ad Intel w ciągu ostatnich 12 miesięcy 73 proc. ze 100 największych reklamodawców włączyło kino do swojej strategii reklamowej. To dowód na to, że wielki ekran jest uznawany przez liderów branży za skuteczną i prestiżową platformę reklamową.

W 2025 roku będziemy zachęcali klientów do działań niestandardowych, które trwale zapiszą się w pamięci widzów. W 2024 roku z sukcesami realizowaliśmy akcje prosprzedażowe m.in. z Empikiem, CCC, Żabką, Lay’s PepsiCo, a w ostatnich miesiącach także Tanie Środy z Orange Flex. Tego typu projekty są w naszej ofercie również w tym roku. Ponadto, poza największymi premierami filmowymi, reklamodawcy znajdą w niej również projekty specjalne: „Kino na Obcasach”, festiwalowe „OFFowe Kino”, realizowany od ub.r. cykl „Kultowe Kino”, a także transmisje oper i spektakli teatralnych oraz rozgrywek piłkarskich.

Naszą współpracę z reklamodawcami opieramy na dogłębnej znajomości widowni kin. Wiemy bowiem, jak ważne dla naszych klientów są pogłębione jakościowo dane. W 2024 roku poszerzyliśmy współpracę z firmą YourCX i regularnie badaliśmy tysiące widzów miesięcznie. Dzięki zebranym danym przygotowywanie efektywnych kampanii reklamowych stało się jeszcze prostsze. Badania te będziemy prowadzili również w tym roku. Dysponujemy także badaniami realizowanymi przez agencję Kokoro dla wszystkich rynków VUE. Dzięki temu informacje dotyczące naszych widzów możemy porównać z danymi dla wybranych rynków europejskich. Umożliwia to obserwowanie rodzących się trendów.

Podczas zeszłorocznych wakacji odświeżyliśmy stronę Multikino.pl oraz jej wersję mobilną. Dzięki jej zaawansowanym technologicznie funkcjom możliwe jest jeszcze precyzyjniejsze zarządzanie kampaniami dla dystrybutorów filmowych.

Spodziewamy się, że w tym roku frekwencja kolejny raz przekroczy pułap 50 mln widzów. Znaczący wpływ na to będą miały takie zapowiedziane premiery, jak: „Sonic 3: Szybki jak błyskawica”, „Kleks i wynalazek Filipa Golarza”, „Bridget Jones: Szalejąc za facetem”, „100 dni do matury”, „Zamach na papieża”, „Minecraft: Film”, „Formuła 1”, „Jurassic World: Odrodzenie”, „Fantastczna Czwórka: Pierwsze kroki”, „Teściowie 3”, „Michael”, „Zwierzogród 2”, „Dom dobry sen zły” oraz „Avatar: Ogień i popiół”.

Ogromne zainteresowanie reklamodawców obecnością na wielkim ekranie w ostatnim kwartale roku sprawiło, że podjęliśmy decyzję o wprowadzeniu na październik, listopad i grudzień 2025 roku cennika sezonowego z dopłatami.

MEDIA

Kino: 46 kin, 318 ekranów w 37 miastach: Multikino (42 kina, 299 ekranów), kino studyjne w Warszawie – Muranów (2 ekrany), 3 kina wielosalowe poza Warszawą – Nowe Horyzonty Wrocław, Cinema1 Gdańsk, Odeon Sochaczew (17 ekranów)

Digital OOH: 417 digital posterów i 63 video walle zlokalizowane w holach kinowych

Multikino Media współpracuje z SAWA Global Cinema Advertising Association

HIT 2024

Według danych BoxOffice.pl i naszych analiz frekwencja w kinach w Polsce w 2024 roku przekroczyła 50 mln osób. Miliony widzów przyciągnęły do kin m.in.: „Akademia Pana Kleksa”, „W głowie się nie mieści 2”, „Gru i Minionki: Pod przykrywką”, „Listy do M. Pożegnania i powroty”, „Vaiana 2”, „Diuna: Część druga”, „Deadpool & Wolverine”, „Kung Fu Panda 4”, „Garfield: Film” oraz „Gladiator II”.

W 2024 roku w sieci Multikino pojawił się cykl „Kultowe Kino”, który przyciągnął do kin tysiące widzów, co przełożyło się na wymierne korzyści dla partnerów reklamowych. Ponadto odnotowaliśmy znaczący wzrost zakupu reklam kinowych przez firmy z sektora bankowości. Nadal aktywne reklamowo na wielkim ekranie były platformy streamingowe.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.