Temat: biura reklamy

Wydanie: BIURA REKLAMY 2025

Polityka

ZESPÓŁ BIURA REKLAMY

BIURO REKLAMY

Izabela Kowalczyk-Dudek
dyrektorka
tel. 601 161 992, 22 451 61 45
[email protected]

Mariola Galewska
menedżer ds. rozwoju i strategii sprzedaży
tel. 723 190 888, 22 451 61 67
[email protected]

Karolina Gieryszewska
key account manager
tel. 601 869 577, 22 451 61 42
[email protected]

Małgorzata Skorupa
key account manager
tel. 601 234 868, 22 451 61 38
[email protected]

Damian Woźnicki
key account manager
tel. 601 316 265, 22 451 61 49
[email protected]

Julian Sobiech
specjalista. ds. CRM i kampanii marketingowych
tel. 512 173 328, 22 451 61 48
[email protected]

Kontakt
ul. Słupecka 6, 02-309 Warszawa
tel./ faks 22 451 61 33
[email protected]
Polityka.pl/biuroreklamy

Nasza strategia pozostaje niezmienna – dążymy do dostarczania klientom produktów najwyższej jakości. Tworzymy ofertę dopasowaną do ich potrzeb i zapewniamy sprawną obsługę. Od lat stawiamy na indywidualne podejście oraz bliski kontakt z odbiorcami.

Coraz większy nacisk kładziemy na integrację kanałów off- i online, co znajduje odzwierciedlenie w naszej ofercie handlowej. Dynamicznie rozwijamy segment produktów cyfrowych, w tym treści audio i wideo. Nowe serie podcastów – „Nasza szkoła”, „Rowery nie bajki”, „O książkach” oraz właśnie uruchomiony „Polityka o medycynie i okolicach” – otwierają możliwości współpracy dla klientów zainteresowanych tematyką edukacyjną, lifestyle’ową i kulturalną. Nasz odświeżony kanał na YouTubie, wzbogacony o krótkie i dłuższe realizacje wideo, przyciąga nowych użytkowników i zwiększa liczbę subskrybentów.

Kontynuujemy publikację Kultury+ zarówno w druku, jak i online, poszerzając sekcję kulturalną o rekomendacje najciekawszych wydarzeń artystycznych wraz z bogatym kalendarium.

Nowością w ofercie są cyfrowe wydania specjalne („specjały”). Są to najczęściej monotematyczne publikacje łączące wcześniej opublikowane treści z nowymi materiałami. Wydania te są dodatkowo obudowywane formatami podcastowymi, realizowanymi z partnerem. Np. w ramach projektu „O seksie” jeden z odcinków podcastu powstał we współpracy ze Storytel.

Intensywnie rozwijamy serwis popularnonaukowy Pulsar (Projektpulsar.pl), który jest wszechstronnym, multimedialnym przewodnikiem po współczesnej nauce. W ramach cotygodniowego podcastu „Pulsar nadaje” rozmawiamy z młodymi polskimi naukowcami reprezentującymi wszystkie dziedziny wiedzy.  Dzięki dostępowi do treści również z poziomu Polityka.pl Pulsar zyskuje większy zasięg i wkrótce zostanie włączony do oferty reklamowej serwisu. Potwierdzeniem wysokiej jakości Pulsara jest prestiżowa nagroda Popularyzator Nauki roku 2024 w kategorii media.

MEDIA

Prasa: „Polityka” – średnia sprzedaż: 77 092 egz.; „Wiedza i Życie” – średnia sprzedaż: 16 864 egz.; „Świat Nauki/Scientific American” – średnia sprzedaż: 10 544 egz. (PBC, I–XI 2024 oraz dane operacyjne za XII 2024); „Pomocniki Historyczne”: „Dzieje Koreańczyków”, „Dzieje polskiej wsi”, „Izrael – Palestyna. Wojna bez końca” – średnia sprzedaż: 16 200 egz.; „Pomocniki Historyczne”, seria Biografie: „Za króla Sasa”, „Poczet prezydentów USA” – średnia sprzedaż: 14 600 egz.; „Wydanie specjalne Omnibus” – sprzedaż: 9100 egz. (dane własne)

Internet: Polityka.pl (działa w modelu subskrypcyjnym) – średnia liczba użytkowników (UU): 1 034 950, liczba odsłon (PV): 4 667 521 (Google Analytics, II 2024 – I 2025), UU: 1 085 471, PV 3 564 964 (Gemius II 2024 – I 2025; Projektpulsar.pl (działa w modelu subskrypcyjnym) – UU: 44 528, PV 98 040 (Google Analytics, II 2024 – I 2025); liczba subskrybentów: 4267 (dane własne, stan z 30 I 2025); aplikacja Polityka Cyfrowa – liczba subskrybentów: ponad 25 600

Eventy: Paszporty „Polityki”, gala Nagrody Architektonicznej „Polityki”, gala Nagród Naukowych „Polityki”, gala Listków ESG

Inne: konkursy architektoniczny i o nagrodę magazynu „Salon”, raporty ESG, podcasty: „Polityka o historii”, „Kultura na weekend”, „Temat tygodnia”, „Polityka o książkach”, „Podcast psychologiczny”, „Nasza szkoła”, „Rowery nie bajki”, serie specjalne

HIT 2024

To był niespokojny, ale ostatecznie dobry rok. Cieszy nas niezmiernie zwiększenie liczby reklamodawców i powrót na łamy budżetów niewidzianych od lat. Jednak najbardziej wdzięczni jesteśmy tym markom, które są z nami od lat i wciąż widzą biznesowe uzasadnienie zamieszczania reklam w prasie.

Pod koniec ub.r. uruchomiliśmy projekt „Odchodzić po ludzku”, który pokazuje ogromną społeczną potrzebę dyskusji o problemach naszego szybko starzejącego się społeczeństwa, konieczność wypracowania i wdrożenia rozwiązań systemowych. Zmiany demograficzne mają istotny wpływ na gospodarkę i działalność biznesową. Zainteresowanie projektem ze strony klientów wynika ze zrozumienia konieczności adaptacji wielu produktów i usług do potrzeb starszych klientów.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.