Temat: biura reklamy

Wydanie: BIURA REKLAMY 2025

AMS

ZBIGNIEW KACZMAREK dyrektor sprzedaży

Zbigniew Kaczmarek
dyrektor sprzedaży
tel. +48 502 555 255

Kontakt
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
tel. +48 502 555 255
[email protected]
Ams.com.pl

W 2024 roku AMS, zgodnie z globalnymi trendami, dynamicznie rozwijał segment digital OOH. Wprowadził do oferty kilka nowości, w tym model zakupu digital OOH oparty na koszcie kontaktu z reklamą – CPM, zgodnie ze standardem od pięciu lat obowiązującym w segmencie klasycznego OOH. Ponadto udostępnił cyfrowe nośniki cityscreen z formatem wideo i efektem 3D, uruchomił elastyczny czas emisji spotów we wszystkich rodzajach cyfrowych nośników oraz rozwinął efektywnościowy model rozliczeń dla retargetowanych reklam wideo. Zgodnie ze strategicznym podejściem do reklamy cyfrowej AMS kontynuował rozwój sprzedaży w programatycznym modelu zakupowym DOOH. Zintegrował kolejne systemy, stwarzając klientom możliwości reklamowe w 35 aglomeracjach i funkcjonalnych obszarach miejskich w Polsce. Zrealizował w ub.r. 62 kampanie w modelu p(DOOH), wykorzystując własne narzędzia oraz integrację z globalną platformą programatyczną Broadsign.

AMS znacząco rozbudowywał system cyfrowej reklamy w galeriach handlowych, umacniając pozycję niekwestionowanego lidera segmentu digital OOH. Obecnie w ofercie firmy znajduje się 87 galerii handlowych zlokalizowanych w ponad 35 aglomeracjach i funkcjonalnych obszarach miejskich. Dodatkowo, łącząc indoor i outdoor, AMS rozwinął sieć cyfrowych citylightów. Obecnie ma ich w ofercie 240, co przekłada się na emisję reklam w 49 milionach miejsc reklamowych.

Przełomowym wydarzeniem dla firmy było dołączenie do badania Mediapanel, które rozszerza zakres danych parametryzacji reklamy zewnętrznej w Polsce, uwzględniając perspektywę crossmediową oraz podkreślając potencjał tego medium na tle innych kanałów komunikacji.

Koniec roku to wzmożony okres tworzenia nowej oferty pakietowej, która wiąże się z wprowadzeniem do sprzedaży (od lutego 2025 roku) modułów Smart Pack, które znacząco przyspieszają planowanie i obsługę kampanii zasięgowych, dostarczając gotowe rozwiązania do szybkiego łączenia. Smart Pack pozwala na zakup kampanii reklamowej zapewniającej dotarcie do określonej widowni na odpowiednio dobranych nośnikach – zarówno klasycznych, jak i cyfrowych. Klient może dopasować kampanię, definiując cztery kluczowe zmienne: grupę celową, zasięg geograficzny, intensywność oraz format kreacji.

Warto przypomnieć, że AMS od lat konsekwentnie realizuje strategię zrównoważonego rozwoju, łącząc innowacyjne rozwiązania ekologiczne z reklamą OOH. Stworzył największy w Europie Środkowo-Wschodniej system ekowiat, obejmujący 187 przystanków z zielonymi dachami certyfikowanymi znakiem Carbon Footprint Approved. Obecność na takich przystankach daje możliwość reklamy zgodnej z prośrodowiskową ideą marki, a dodatkowo za reklamy kupione na ekowiatach AMS zleca posadzenie setek drzew rocznie.

MEDIA

Outdoor: premium citylight, digital citylight, digital cityscreen, backlight, frontlight, superboard, billboard

Indoor: nośniki digitalowe w galeriach handlowych, move TV w fitness klubach premium, traffic TV w autobusach

City Transport: reklama w i na środkach publicznego transportu zbiorowego

Inne: digital content – rozwiązanie marketingowe dające możliwość łączenia precyzyjnej reklamy na nośnikach cyfrowych z osadzeniem jej w dopasowanym otoczeniu emitowanym w autorskim kanale Cityinfo, zgodnie z hasłem „Działaj reklamowo i edukuj kontentowo”; retargeting OOH i DOOH; programmatic DOOH

NAGRODY

AMS Innowator „Media Marketing Polska”, Business Superbrands, Zielony Orzeł „Rzeczpospolitej”, Mecenas Kultury Krakowa

AMS jest członkiem OOHlife Izba Gospodarcza, IAB oraz Koalicji Liderzy Pro Bono

HIT 2024

W minionym roku nośniki AMS zostały włączone do pomiaru reklamy zewnętrznej w badaniu Mediapanel. Według metodologii firmy Gemius od 1 do 31 grudnia ub.r. całkowity zasięg oferty digital OOH w AMS był najwyższy w Polsce i wynosił 88,65 proc. z dotarciem do niemal 29 mln populacji Polski (Mediapanel, pomiar audytorium reklamy zewnętrznej, XII 2024, all 7–75).

Ponadto AMS znacząco rozwinął system cyfrowej reklamy w galeriach handlowych, umacniając pozycję niekwestionowanego lidera tego segmentu digital OOH. Obecnie w ofercie firmy znajduje się 87 galerii handlowych w ponad 35 aglomeracjach i funkcjonalnych obszarach miejskich.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.