Dyrektorka rozstaje się z Canal+  |  Jak sprawdza się nowa formuła "Przeglądu Sportowego"?  |  Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dyrektorka rozstaje się z Canal+  |  Jak sprawdza się nowa formuła "Przeglądu Sportowego"?  |  Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dyrektorka rozstaje się z Canal+  |  Jak sprawdza się nowa formuła "Przeglądu Sportowego"?  |  Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 11-12/2023

Goniec goni

Iberion wierzy w powtórzenie sukcesu Onetu i WP. Te serwisy też w odpowiednim momencie postawiły na redakcję i przekształciły się w jakościowe media

To był wieczór wyborczy – jak zapowiadali jego twórcy – jakiego jeszcze nie było. Wieczór wyborczy Gońca. Studio w Warszawie, łączenia z korespondentami, głos zwykłych ludzi, unikatowe materiały i przede wszystkim goście, jakich nikt się nie spodziewa! – zachęcano do oglądania na Facebooku i YouTubie. Wśród gości senator Krzysztof Kwiatkowski, politolog Mateusz Pluta i Nathaniel Garstecka, publicysta magazynu „Wszystko Co Najważniejsze”, Francuz urodzony w Paryżu, mieszkający w Warszawie. A także bokser Marcin Najman i działacz polityczny Zbigniew Stonoga. W pewnym momencie prowadzący przenoszą się do jednego z warszawskich mieszkań na – jak opisuje reporter znajdujący się na miejscu – kipiącą emocjami biesiadę wyborczą Gońca. – Tu będzie serce całego narodu polskiego. Czy doświadczymy ciężkich łez smutku, czy będą wesołe łzy radości? Czy będzie to, co było, czy będzie nowe oblicze tej ziemi? – pyta reporter. Obok goście: Mariusz, Waldemar, Stanisław i dwie Teresy. Bohaterowie sond ulicznych. – Naszymi gośćmi są normalni obywatele Rzeczpospolitej – informuje reporter. Bo dla nas najważniejszy jest głos zwykłych obywateli – przekonuje.

Goniec to kanał informacyjno-publicystyczny. „U nas zobaczysz: newsy, wywiady, sondy uliczne oraz bezkompromisowe reportaże – materiał »Iwona Wieczorek – ujawniamy całą prawdę« wyświetlono ponad 300 tys. razy!” – można przeczytać pod relacją z wieczoru wyborczego na YouTubie. „Tylko u nas doszło do wyjątkowej debaty Antoniego Macierewicza z Krzysztofem Bosakiem. Mówimy, jak jest” – reklamują się twórcy serwisu. „Goniec ma jeden cel – »Gonimy za prawdą«” – informują.

– Goniec to faktycznie nie tylko strona internetowa – kanały na Facebooku, YouTubie oraz TikToku są dla nas równorzędne w stosunku do portalu, a w kontekście przyszłości może nawet ważniejsze – precyzuje Maksymilian Tomanek, wiceprezes Iberionu. – A „Gonimy za prawdą” nie jest oficjalnym sloganem serwisu – uzupełnia.

Grzegorz Sajór

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.