Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: studia produkcyjne

Wydanie: STUDIA PRODUKCYJNE

Soundly by Platige

AGNIESZKA GÓRNA – head of production commercial department

ADRES, TELEFON, WWW, PROFILE SPOŁECZNOŚCIOWE

ul. Cybernetyki 19B
+48 22 844-64-74
02-677 Warszawa
www: platige.com/soundly/

OSOBA (LUB ZESPÓŁ) ZARZĄDZAJĄCA

Agnieszka Górna – head of production commercial department
Sabina Pająk-Maciaś – senior sound producer
[email protected]
+48 665 444 223

ROK POWSTANIA: 2016

LICZBA PRACOWNIKÓW I WSPÓŁPRACOWNIKÓW: 3

LICZBA PRODUKCJI W 2022 ROKU: 40 (w tym 17 zagranicznych), m.in.:

• „Otomoto - prowadzi do satysfakcji” (klient: Otomoto)
Obrazy-ikony i charyzmatyczni bohaterowie, którym trzeba pomóc w przekazaniu swoich prawd, a lektorowi – narratorowi, aby opisał sytuację. Dźwiękowe atmosfery miejsc, kilka smaczków punktowych za pomocą efektów dźwiękowych, doskonale dobrana muzyka z zagranicznego banku muzyki produkcyjnej i gotowe!
• „Conor McGregor wants to look like an investor”
• „Iker Casillas shows how to make simple investments” (klient: XTB)
• „Marcin Prokop w reklamie Head & Shoulders” (klient: Procter&Gamble / Head & Shoulders)
Marcin Prokop leżący w gipsie w szpitalnym łóżku. W ramach filmu głównego było kilka lokacji, takich jak studio telewizyjne, sala sądowa czy sala szpitalna. Każdej ze scen nadaliśmy dźwiękowe i muzyczne atmosfery, by odróżnić je od siebie utrzymując tym samym spójną całość lekkiego przekazu. Udało się. Powstał cały zestaw bardzo zabawnych i ciekawych dla oka i ucha filmów.
• „Ochrona zniżek” (klient: LINK4)
Link 4 w dwóch odsłonach wokalnych – 2 duże hity z minionych lat z tekstem odpowiadającym zapotrzebowaniu. Każda piosenka z innej bajki – musicalowa Cher i techno 2Unlimited wymagały innego podejścia do finalnego miksu odpowiadającego stylistyce w odpowiedniej erze. Całodzienne nagrania wokali w naszym studiu, dopełnione głosem lektorskim Arka Jakubika i mamy produkcję, której chce się słuchać!

NAGRODY W KONKURSACH KRAJOWYCH I MIĘDZYNARODOWYCH

• Hollywood Music Award 2018: muzyka do trailera „Crossfire 2”, wyprodukowanego dla koreańskiego producenta gier komputerowych, Smilegate. Cinematic promuje grę „Crossfire HD” na rynku azjatyckim.
• KTR 2019: Srebrny Miecz w kategorii Sound/Sound Design za “METRO Exodus: Artyom’s Nigthmare”
• KTR 2021: Złoty Miecz w kategorii Sound/Sound Design za “Resident Evil: Village”
• KTR 2021: Srebrny Miecz w kategorii Sound/Sound Design za “The Medium” live-action trailer

ZASOBY WŁASNE

Studio Soundly zostało zaprojektowane tak, by gwarantować najwyższy komfort pracy naszym realizatorom, a także klientom. Specjalnie uformowane ściany wytłumione wysokiej klasy materiałami zapewniają idealne warunki odsłuchowe i nagraniowe. Wszystkie systemy w naszym studio są ze sobą kompatybilne, co znacznie ułatwia planowanie pracy oraz zapewnia najwyższy standard realizowanych projektów. Są to: MacPro z interface audio RME Firaface 802, Pro Tools | Ultimate, rozbudowana paczka wtyczek Waves, Serato Pitch’n Time, Altiverb., przedwzmacniacze mikrofonowe Universal Audio, Mikrofony Neumann, monitory odsłuchowe Adam A8X + A8 SUB oraz Auratone,

Studio dysponuje obszerną bazą lektorów, aktorów, wokalistów oraz kompozytorów, zarówno muzyki filmowej, jak i reklamowej. Współpracujemy z wieloma studiami dźwiękowymi na całym świecie, z pomocą których realizujemy zdalne nagrania native speakerów. Współdziałamy z bankami muzyki produkcyjnej i filmowej, zarówno w Polsce, jak i poza jej granicami. Do naszych projektów często angażujemy konsultantów muzycznych, wspierających nas w doborze odpowiedniej muzyki stockowej.

ZAUFALI NAM

• Netflix • Bloober Team • Deep Silver • Techland • Capcom • Carrefour • T-Mobile • XTB • Otomoto • Play

PREZENTACJA FIRMY

Studio Soundly by Platige zostało założone w 2016 roku i obok kampanii reklamowych dla znanych polskich marek, jak T-Mobile, Carrefour, NC+ czy Łaciate, w swoim portfolio ma kreację dźwięku dla największych światowych producentów gier komputerowych, takich jak Deep Silver, Smilegate, Bloober Team czy Techland. Studio realizowało również projekty społeczne, np. “Jeden dzień wart całe życie” czy “BohaterOn”, a także współpracowało z Netflixem przy animowanej antologii „Love, Death & Robots”.

Zespół studio składa się z producentki dźwięku Sabiny Pająk-Maciaś oraz realizatorów dźwięku Wojciecha Chołaścińskiego i Jacka Onaszkiewicza.

NAJCIEKAWSZA REALIZACJA Z 2022 ROKU

TYTUŁ: „IKER CASILLAS SHOWS HOW TO MAKE SIMPLE INVESTMENTS AND CONOR MCGREGOR WANTS TO LOOK LIKE AN INVESTOR”
KLIENT: XTB

Press

Studio Soundly by Platige odpowiedzialne było za produkcję dźwięku do spotów zrealizowanych dla europejskiego domu maklerskiego XTB z mistrzem UFC i zawodnikiem MMA Conorem McGregorem oraz jednym z najlepszych bramkarzy zespołu piłkarskiego Real Madryt Ikerem Casillasem. Obydwa filmy okazały się bardzo ciekawymi przestrzeniami do zagospodarowania dźwiękami; w projekcie z Conorem najważniejsza była naturalność wnętrza zakładu barberskiego, natomiast w spocie z Ikerem przejścia między miejscami - restauracja, lobby hotelowe, pokój, wyjście bohatera na zewnątrz. Realizacja wymagała wyjątkowego skupienia również ze względu na dubbing aktorów podkładających polskie głosy pod angielskie i hiszpańskie.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.