Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 09, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Cut The Mustard autorem kampanii nowych lodów Algidy

Kampania potrwa przez cały sezon letni (fot. materiały prasowe)

Pod hasłem "Dre$$code dobrze wjeżdża latem" startuje kampania stworzona przez Cut The Mustard we współpracy z grupą młodych twórców Dre$$code dla nowych lodów Algidy o smaku tutti frutti.

W ramach kampanii powstały spot wideo, sesja zdjęciowa oraz seria aktywacji digitalowych i social mediowych zaprojektowanych z myślą o pokoleniu Z. Na ulicach Warszawy pojawi się Dre$$code Ice Truck z możliwością spróbowania lodów i spotkania twórców w ramach meet & greet.

Działania potrwają przez cały sezon letni. Za całość kampanii odpowiada agencja Cut The Mustard, która we współpracy z Dre$$code opracowała strategię, kreację i opakowania. Działania mediowe prowadzi Mindshare.

(AMS, 09.05.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.