Gremi Media ze stratą w pierwszym kwartale  |  TBWA wraca na polski rynek  |  Czerwcowy cennik TVP  |  Oglądalność "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler w TVN  |  Ruszą kanały Polsat Sport Extra  |  Wyniki finansowe Astro bez "Familiady"  |  "Dzień dobry wakacje" i "Na Wspólnej" w TVN  |  Grupa Kino Polska wypracowała 19 mln zł zysku netto  |  Doradztwo Mediowe Agory  |  Red Carpet Media Group ze wzrostem  |  W radiu RDC rusza nowa audycja  |  Publicis: inwestycje reklamowe w segmencie wideo wzrosły  |  Międzynarodowa kampania AI dla G2A.COM  |  Rusza 3. edycja Warsaw Creative Slam  |  Crivit prezentuje  |  Molecular Creative  |  Warner Bros. Discovery wykupi połowę udziałów BT i przejmie w całości TNT Sports  |  Fuzja Charter z Cox Communications stworzy największego operatora telewizji w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Gremi Media ze stratą w pierwszym kwartale  |  TBWA wraca na polski rynek  |  Czerwcowy cennik TVP  |  Oglądalność "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler w TVN  |  Ruszą kanały Polsat Sport Extra  |  Wyniki finansowe Astro bez "Familiady"  |  "Dzień dobry wakacje" i "Na Wspólnej" w TVN  |  Grupa Kino Polska wypracowała 19 mln zł zysku netto  |  Doradztwo Mediowe Agory  |  Red Carpet Media Group ze wzrostem  |  W radiu RDC rusza nowa audycja  |  Publicis: inwestycje reklamowe w segmencie wideo wzrosły  |  Międzynarodowa kampania AI dla G2A.COM  |  Rusza 3. edycja Warsaw Creative Slam  |  Crivit prezentuje  |  Molecular Creative  |  Warner Bros. Discovery wykupi połowę udziałów BT i przejmie w całości TNT Sports  |  Fuzja Charter z Cox Communications stworzy największego operatora telewizji w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Gremi Media ze stratą w pierwszym kwartale  |  TBWA wraca na polski rynek  |  Czerwcowy cennik TVP  |  Oglądalność "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler w TVN  |  Ruszą kanały Polsat Sport Extra  |  Wyniki finansowe Astro bez "Familiady"  |  "Dzień dobry wakacje" i "Na Wspólnej" w TVN  |  Grupa Kino Polska wypracowała 19 mln zł zysku netto  |  Doradztwo Mediowe Agory  |  Red Carpet Media Group ze wzrostem  |  W radiu RDC rusza nowa audycja  |  Publicis: inwestycje reklamowe w segmencie wideo wzrosły  |  Międzynarodowa kampania AI dla G2A.COM  |  Rusza 3. edycja Warsaw Creative Slam  |  Crivit prezentuje  |  Molecular Creative  |  Warner Bros. Discovery wykupi połowę udziałów BT i przejmie w całości TNT Sports  |  Fuzja Charter z Cox Communications stworzy największego operatora telewizji w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 11, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Serial "Pan Mama" z Pawłem Domagałą oglądało w TVP 1 niecałe 0,5 mln widzów

W serialu "Pan Mama" główną rolę gra Paweł Domagała (fot. materiały prasowe)

Średnio 466 tys. widzów przyciągał do TVP 1 nowy serial komediowy "Pan Mama" z Pawłem Domagałą w roli głównej.

Telewizyjna Jedynka pokazywała serial w soboty o 17.35 (od 1 marca do 3 maja, co tydzień po dwa odcinki).

Czytaj też: TVP 2 liderem oglądalności w pasmie "The Voice Kids", choć program stracił widzów

TVP 1, emitując "Pana Mamę", notował średnio 5,3 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+. W grupie komercyjnej 16-49 miał 3,26 proc., a w 16-59 – 3,85 proc. Po pierwszym tygodniu produkcja notowała średnio 762 tys. widzów, a po trzech tygodniach – 588 tys.

Dla porównania w kwietniu TVP 1 miał średnio 7,15 proc. udziału w 4+, 4,20 proc. w 16-49 i 4,75 proc. w 16-59 (dane z uwzględnieniem widowni poza domem).

Serial komediowy "Pan Mama" to adaptacja włoskiego formatu "Il mammo". Opowiada o perypetiach samotnego ojca (w tej roli Paweł Domagała). Jego dzieci grają Ania Stolarska, Olga Wypych i Mirek Tomczuk, w pozostałych rolach występują Karolina Bacia, Piotr Głowacki, Mirosław Zbrojewicz.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Premiera drugiego sezonu "Pati" na platformie Max pod koniec czerwca

(MNIE, 11.05.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.