TVP 2 liderem oglądalności w pasmie "The Voice Kids", choć program stracił widzów

Ósmą edycję oglądało mniej widzów niż siódmą przed rokiem (fot. materiały prasowe)
Ósmą edycję muzycznego talent show "The Voice Kids" oglądało w TVP 2 średnio 1,25 mln widzów – o ok. 200 tys. mniej niż siódmą przed rokiem.
Telewizyjna Dwójka emitowała program w soboty o 20, od 22 lutego do 3 maja, a także dodatkowo w czwartek 1 maja.
Czytaj też: "The Floor" w TVN za dwa tygodnie. "Odpowiedź na współczesne potrzeby widzów"
Jak podaje TVP, w czasie 8 z 10 odcinków TVP 2 był liderem oglądalności pasma.
Pokazując "The Voice Kids", stacja miała średnio 11 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej i 7,8 proc. w grupie komercyjnej 16-59.
Z kolei siódmą edycję "The Voice Kids" rok temu wybierało w TVP 2 średnio 1,47 mln widzów, co dawało 12,6 proc. udziału w 4+ i 10 proc. w 16-59.
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: TVP 1 liderem oglądalności w kwietniu w 4+. TVN prowadził w 16-49, a Polsat w 16-59
(KOZ, 06.05.2025)
