Program Hermes inwigilował dziennikarzy  |  WP inwestuje i zapewnia, że nie planuje zwolnień  |  Marka prasowa z największym zasięgiem  |  OLX Polska wybiera agencję  |  RASP podniósł cenę dziennika "Fakt"  |  AdFusion brokerem GPW DAI  |  Zmiany w Hearst Networks  |  Asta-Net uruchomi usługę  |  Zysk spółki Polskie Badania Internetu w 2024 roku  |  Sprzedaż w segmencie pism telewizyjnych  |  Przetarg Grupy PGE  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała  |  Mastercard promuje  |  All Hands Agency  |  Główny element kampanii Rocketjobs.pl i justjoin.it  |  Teksas: Apple Store i Google Store dla nieletnich tylko za zgodą rodziców  |  Trump Media chce pozyskać 3 mld dol. na inwestycje w kryptowaluty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Program Hermes inwigilował dziennikarzy  |  WP inwestuje i zapewnia, że nie planuje zwolnień  |  Marka prasowa z największym zasięgiem  |  OLX Polska wybiera agencję  |  RASP podniósł cenę dziennika "Fakt"  |  AdFusion brokerem GPW DAI  |  Zmiany w Hearst Networks  |  Asta-Net uruchomi usługę  |  Zysk spółki Polskie Badania Internetu w 2024 roku  |  Sprzedaż w segmencie pism telewizyjnych  |  Przetarg Grupy PGE  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała  |  Mastercard promuje  |  All Hands Agency  |  Główny element kampanii Rocketjobs.pl i justjoin.it  |  Teksas: Apple Store i Google Store dla nieletnich tylko za zgodą rodziców  |  Trump Media chce pozyskać 3 mld dol. na inwestycje w kryptowaluty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Program Hermes inwigilował dziennikarzy  |  WP inwestuje i zapewnia, że nie planuje zwolnień  |  Marka prasowa z największym zasięgiem  |  OLX Polska wybiera agencję  |  RASP podniósł cenę dziennika "Fakt"  |  AdFusion brokerem GPW DAI  |  Zmiany w Hearst Networks  |  Asta-Net uruchomi usługę  |  Zysk spółki Polskie Badania Internetu w 2024 roku  |  Sprzedaż w segmencie pism telewizyjnych  |  Przetarg Grupy PGE  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała  |  Mastercard promuje  |  All Hands Agency  |  Główny element kampanii Rocketjobs.pl i justjoin.it  |  Teksas: Apple Store i Google Store dla nieletnich tylko za zgodą rodziców  |  Trump Media chce pozyskać 3 mld dol. na inwestycje w kryptowaluty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 05, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP 1 liderem oglądalności w kwietniu w 4+. TVN prowadził w 16-49, a Polsat w 16-59

W grupie ogólnej 4+ TVP 1 zwiększył udział w rynku z 6,79 proc. do 7,15 proc. (fot. Pexels.com)

W kwietniu TVP 1 miał najwyższy udział w widowni telewizyjnej wśród widzów powyżej 4. roku życia. TVN prowadził w grupie komercyjnej 16-49, a Polsat – 16-59. W grupie ogólnej Republika uplasowała się przed TVN, a w 16-49 TV Puls był przed TVP 1 i TVP 2.

W grupie ogólnej TVP 1 uzyskał 7,15 proc. udziału w rynku (wszystkie dane uwzględniają widownię poza domem), co oznacza wzrost z 6,79 proc. w kwietniu 2024 roku. Drugie miejsce utrzymał Polsat z 6,76 proc. (spadek z 7,07 proc.). Na trzecią pozycję awansowała Republika – stacja zanotowała wzrost z 3,04 proc. do 6,27 proc. Udział TVN wyniósł 6,22 proc. (spadek z 7,01 proc.), a TVP 2 – 5,92 proc. (spadek z 7,03 proc.).

Czytaj też: Wniosek o postawienie Macieja Świrskiego przed Trybunałem Stanu w czwartek 8 maja

Wśród najchętniej oglądanych telewizji były także:

  • TVN 24 – 5,79 proc. (spadek z 6,05 proc.),
  • TV Puls – 3,61 proc. (wzrost z 2,99 proc.),
  • TV 4 – 3,13 proc. (wzrost z 3,05 proc.),
  • TVN Siedem – 2,97 proc. (spadek z 3,28 proc.)
  • oraz wracający do Top 10 TVP Info – 1,8 proc. (wzrost z 1,2 proc.).

W grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności był TVN, który zanotował 7,62 proc. udziału wobec 8,59 proc. rok wcześniej. Za nim znalazł się Polsat, nieznacznie zwiększając udział z 7,46 proc. do 7,48 proc. TV Puls poprawił wynik z 3,6 proc. do 4,8 proc. i wyprzedził główne anteny Telewizji Polskiej. Udział TVP 2 wyniósł 4,47 proc. (spadek z 5,17 proc.), a TVP 1 – 4,2 proc. (wzrost z 3,65 proc.).

Dalej uplasowały się w 16-49:

  • TVN Siedem – 4,14 proc. (spadek z 4,38 proc.),
  • TVN 24 – 3,39 proc. (wzrost z 3,28 proc.),
  • TV 4 – 3,24 proc. (wzrost z 2,9 proc.),
  • Republika – 2,87 proc. (wzrost z 1,18 proc.)
  • i TTV – 2,42 proc. (spadek z 3,53 proc.).

Z kolei w grupie komercyjnej 16-59 najlepszy wynik osiągnął Polsat – 7,34 proc. (wzrost z 7,2 proc.). Udział TVN wyniósł 7,28 proc. (spadek z 8,01 proc.), TVP 1 – 4,75 proc. (wzrost z 4,33 proc.), a TVP 2 – 4,4 proc. (spadek z 5,33 proc.).

Czytaj też: "The Floor" w TVN za dwa tygodnie. "Odpowiedź na współczesne potrzeby widzów"

W Top 10 znalazły się jeszcze:

  • TV Puls – 4,39 proc. (wzrost z 3,67 proc.),
  • TVN 24 – 3,91 proc. (spadek z 3,95 proc.),
  • TVN Siedem – 3,75 proc. (spadek z 4,1 proc.),
  • Republika – 3,46 proc. (wzrost z 1,69 proc.),
  • TV 4 – 3,25 proc. (wzrost z 3,03 proc.)
  • i TTV – 2,25 proc. (spadek z 3,07 proc.).

W kwietniu kategoria others unrecognized, czyli niezidentyfikowanych treści wideo (np. oglądanych na telewizorze treści z serwisów subskrypcyjnych poprzez aplikacje na Smart TV) stanowiła 12,15 proc. w grupie ogólnej (wzrost z 11,71 proc.), w 16-49 – 20,65 proc. (wzrost z 19,38 proc.), a w 16-59 – 17,38 proc. (wzrost z 16,09 proc.). 

Dane: Nielsen Media

Czytaj też: Telewizja wPolsce24 nie przeprowadziła zapowiadanej debaty prezydenckiej

(KOZ, 05.05.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.