Tomasz Szurawski chief development officerem w Lighthouse Polska

Tomasz Szurawski w przeszłości pracował m.in. w Grupie PTWP, Ringier Axel Springer Polska i Gremi Media (Fot. G. Szymański)
Tomasz Szurawski dołączył do zespołu agencji Lighthouse Polska, obejmując nowo utworzone stanowisko chief development officer.
Ma odpowiadać za rozwój biznesu agencji – od strategii sprzedaży, przez działania marketingowe, po tworzenie i skalowanie nowych usług.
Czytaj też: Magdalena Stępień została chief marketing officerem sklepów Komfort
Przed dołączeniem do Lighthouse Tomasz Szurawski był związany z organizacją biznesową Corporate Connections. Wcześniej przez 10 lat pracował w Grupie PTWP, gdzie pełnił m.in. funkcję prezesa zarządu spółki zależnej Publikator, dyrektora ds. nowych projektów Grupy oraz szefa targów 4 Design Days. Odpowiadał również za system płatnych subskrypcji portali.
Przez ponad dekadę był związany z Ringier Axel Springer Polska, gdzie odpowiadał m.in. za PR, CSR, komunikację wewnętrzną i korporacyjną oraz marketing i sprzedaż B2B. Pełnił również rolę dyrektora marketingu korporacyjnego w Gremi Media i dyrektora ds. projektów B2B w biurze reklamy spółki Infor Biznes.
(AMS, 12.05.2025)
