Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Maj 11, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Play z podwyżkami w ofertach z serwisem Max. Powodem wzrost kosztów

Zmiana dotyczy klientów Play oraz dawnego UPC (screen: Play.pl)

Operator Play podnosi wybranym klientom ceny za dostęp do serwisu Max.

– Zmiana dotyczy klientów Play oraz dawnego UPC, którzy mają usługę na czas nieokreślony. Decyzja podyktowana jest wzrostem kosztów związanych z opłatami na rzecz usługodawcy serwisu – informuje biuro prasowe Play.

Czytaj też: Premiera drugiego sezonu "Pati" na platformie Max pod koniec czerwca

Jak dodano, podwyżki zostały wprowadzone w oparciu o zapisy obowiązujących umów i nie przekraczają 10 zł. Użytkownicy Satkurier.pl wskazują, że chodzi np. o pakiet Max Standardowy i Kanały HBO. Z kolei Gsmonline.pl podawał, że Play podnosi też ceny innych ofert np. dla wybranych klientów dawnej sieci UPC (m.in. internet światłowodowy do 150 Mb/s będzie droższy o 5,68 zł miesięcznie).

Jak informowaliśmy, podwyżki niektórych ofert przewidziała także Inea. Dotyczą wybranych umów zwartych na czas nieokreślony. "Cenę podnosimy w wyniku ogólnie rosnących kosztów towarów i usług oraz podwyżek, które na nas nakładają dostawcy treści (HBO), w celu możliwości utrzymania tej samej jakości usług" – uzasadniano.

Max w lutym podrożał również w samodzielnej subskrypcji. Pakiet podstawowy kosztuje teraz 29,99 zł miesięcznie (zamiast 19,99 zł), a standardowy – 39,99 zł (zamiast 29,99 zł). Bez zmian pozostała cena pakietu premium – 49,99 zł.

Czytaj też: Warner Bros. Discovery liderem oglądalności treści wideo. TVP przed Polsatem

(MNIE, 11.05.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.