Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Maj 11, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Play z podwyżkami w ofertach z serwisem Max. Powodem wzrost kosztów

Zmiana dotyczy klientów Play oraz dawnego UPC (screen: Play.pl)

Operator Play podnosi wybranym klientom ceny za dostęp do serwisu Max.

– Zmiana dotyczy klientów Play oraz dawnego UPC, którzy mają usługę na czas nieokreślony. Decyzja podyktowana jest wzrostem kosztów związanych z opłatami na rzecz usługodawcy serwisu – informuje biuro prasowe Play.

Czytaj też: Premiera drugiego sezonu "Pati" na platformie Max pod koniec czerwca

Jak dodano, podwyżki zostały wprowadzone w oparciu o zapisy obowiązujących umów i nie przekraczają 10 zł. Użytkownicy Satkurier.pl wskazują, że chodzi np. o pakiet Max Standardowy i Kanały HBO. Z kolei Gsmonline.pl podawał, że Play podnosi też ceny innych ofert np. dla wybranych klientów dawnej sieci UPC (m.in. internet światłowodowy do 150 Mb/s będzie droższy o 5,68 zł miesięcznie).

Jak informowaliśmy, podwyżki niektórych ofert przewidziała także Inea. Dotyczą wybranych umów zwartych na czas nieokreślony. "Cenę podnosimy w wyniku ogólnie rosnących kosztów towarów i usług oraz podwyżek, które na nas nakładają dostawcy treści (HBO), w celu możliwości utrzymania tej samej jakości usług" – uzasadniano.

Max w lutym podrożał również w samodzielnej subskrypcji. Pakiet podstawowy kosztuje teraz 29,99 zł miesięcznie (zamiast 19,99 zł), a standardowy – 39,99 zł (zamiast 29,99 zł). Bez zmian pozostała cena pakietu premium – 49,99 zł.

Czytaj też: Warner Bros. Discovery liderem oglądalności treści wideo. TVP przed Polsatem

(MNIE, 11.05.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.