W social mediach już wiedzą, dlaczego Trzaskowski przegrał  |  "GW" i niespójność w liczbie prenumerat cyfrowych  |  Fundusz wsparcia mediów lokalnych po wyborach pod znakiem zapytania  |  Chiński koncern szuka agencji  |  Widownia Teatru Telewizji w TVP 1  |  Klubowe Mistrzostwa Świata z polskim komentarzem  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Oglądalność "Sprawiedliwych. Trójmiasto" w TV 4  |  Powstanie polska wersja popularnego serialu  |  Operator kablowy Inea wyłączył kanał E-Sport  |  Zarząd MOC TV  |  Vectra i dynamiczna podmiana reklam  |  Ruszy kanał o modzie  |  Serwisanci Radia Zet  |  Druga edycja akcji redakcyjnej Onetu  |  Sztuczna inteligencja pomaga Polska Press  |  IPG Mediabrands wzmacnia pozycję  |  Wynagrodzenia na rynku PR  |  Plus z kampanią  |  Paramount w oczekiwaniu na fuzję  |  Apple odwołuje się od nakazu UE o udostępnianiu konkurentom danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

W social mediach już wiedzą, dlaczego Trzaskowski przegrał  |  "GW" i niespójność w liczbie prenumerat cyfrowych  |  Fundusz wsparcia mediów lokalnych po wyborach pod znakiem zapytania  |  Chiński koncern szuka agencji  |  Widownia Teatru Telewizji w TVP 1  |  Klubowe Mistrzostwa Świata z polskim komentarzem  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Oglądalność "Sprawiedliwych. Trójmiasto" w TV 4  |  Powstanie polska wersja popularnego serialu  |  Operator kablowy Inea wyłączył kanał E-Sport  |  Zarząd MOC TV  |  Vectra i dynamiczna podmiana reklam  |  Ruszy kanał o modzie  |  Serwisanci Radia Zet  |  Druga edycja akcji redakcyjnej Onetu  |  Sztuczna inteligencja pomaga Polska Press  |  IPG Mediabrands wzmacnia pozycję  |  Wynagrodzenia na rynku PR  |  Plus z kampanią  |  Paramount w oczekiwaniu na fuzję  |  Apple odwołuje się od nakazu UE o udostępnianiu konkurentom danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

W social mediach już wiedzą, dlaczego Trzaskowski przegrał  |  "GW" i niespójność w liczbie prenumerat cyfrowych  |  Fundusz wsparcia mediów lokalnych po wyborach pod znakiem zapytania  |  Chiński koncern szuka agencji  |  Widownia Teatru Telewizji w TVP 1  |  Klubowe Mistrzostwa Świata z polskim komentarzem  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Oglądalność "Sprawiedliwych. Trójmiasto" w TV 4  |  Powstanie polska wersja popularnego serialu  |  Operator kablowy Inea wyłączył kanał E-Sport  |  Zarząd MOC TV  |  Vectra i dynamiczna podmiana reklam  |  Ruszy kanał o modzie  |  Serwisanci Radia Zet  |  Druga edycja akcji redakcyjnej Onetu  |  Sztuczna inteligencja pomaga Polska Press  |  IPG Mediabrands wzmacnia pozycję  |  Wynagrodzenia na rynku PR  |  Plus z kampanią  |  Paramount w oczekiwaniu na fuzję  |  Apple odwołuje się od nakazu UE o udostępnianiu konkurentom danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Maj 09, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

BeDigital wprowadza do oferty narzędzie AI paragonowe

Przy wykorzystaniu AI oraz lokalizacji system jest w stanie wskazać konkretny sklep, w którym dokonano zakupu (fot. materiały prasowe)

Agencja mediowo-kreatywna BeDigital wprowadziła do oferty narzędzie analityczne oparte na sztucznej inteligencji - AI paragonowe.

Jednym z elementów  nowego narzędzia wykorzystywanego przy okazji realizowanych loterii  jest  moduł oparty na algorytmach sztucznej inteligencji, służący skanowaniu paragonów, analizowaniu ich tekstów i dalszym przetwarzaniu zebranych w ten sposób informacji.

Dane pozyskane z paragonów są analizowane i zbierane w specjalnym raporcie. Przy wykorzystaniu AI oraz lokalizacji system jest w stanie wskazać konkretny sklep, w którym dokonano zakupu. Na podstawie tych informacji możliwe są różne sposoby agregacji danych w celu dokonania analiz biznesowych i marketingowych. Pozwala to przygotować mapę zestawiającą regionalne ilości zakupów produktów zgłaszanych później do loterii.

Stosowane przez BeDigital AI do analizy paragonów umożliwia odczyt i analizę danych w czasie rzeczywistym, automatyzując walidację w promocjach, loteriach czy cashbacku. System wykrywa i eliminuje oszustwa, zapewniając bezpieczeństwo i maksymalizując efektywność działań.

Dzięki nowemu narzędziu można też uzyskać dokładną analizę efektywności kampanii w wybranych regionach, sieciach handlowych i ramach czasowych. Można np. zidentyfikować dni tygodnia lub lokalizacje wymagające dodatkowego wsparcia, a następnie dostosować budżety reklamowe dla optymalnych wyników. Ponadto odbiorca zyskuje wiedzę na temat koszyka zakupowego swoich klientów.

BeDigital wdrożyła już AI paragonowe w zrealizowanej kampanii marki Sucha Krakowska (Olewnik).

(AMS, 09.05.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.