Media planują kolejne debaty prezydenckie przed drugą turą  |  Ruszył konkurs KRRiT  |  Gremi Media ze stratą w pierwszym kwartale  |  TBWA wraca na polski rynek  |  Czerwcowy cennik TVP  |  Oglądalność "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler w TVN  |  Ruszą kanały Polsat Sport Extra  |  Wyniki finansowe Astro bez "Familiady"  |  "Dzień dobry wakacje" i "Na Wspólnej" w TVN  |  Grupa Kino Polska wypracowała 19 mln zł zysku netto  |  Doradztwo Mediowe Agory  |  Red Carpet Media Group ze wzrostem  |  W radiu RDC rusza nowa audycja  |  Publicis: inwestycje reklamowe w segmencie wideo wzrosły  |  Międzynarodowa kampania AI dla G2A.COM  |  Rusza 3. edycja Warsaw Creative Slam  |  Crivit prezentuje  |  Molecular Creative  |  Warner Bros. Discovery wykupi połowę udziałów BT i przejmie w całości TNT Sports  |  Fuzja Charter z Cox Communications stworzy największego operatora telewizji w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Media planują kolejne debaty prezydenckie przed drugą turą  |  Ruszył konkurs KRRiT  |  Gremi Media ze stratą w pierwszym kwartale  |  TBWA wraca na polski rynek  |  Czerwcowy cennik TVP  |  Oglądalność "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler w TVN  |  Ruszą kanały Polsat Sport Extra  |  Wyniki finansowe Astro bez "Familiady"  |  "Dzień dobry wakacje" i "Na Wspólnej" w TVN  |  Grupa Kino Polska wypracowała 19 mln zł zysku netto  |  Doradztwo Mediowe Agory  |  Red Carpet Media Group ze wzrostem  |  W radiu RDC rusza nowa audycja  |  Publicis: inwestycje reklamowe w segmencie wideo wzrosły  |  Międzynarodowa kampania AI dla G2A.COM  |  Rusza 3. edycja Warsaw Creative Slam  |  Crivit prezentuje  |  Molecular Creative  |  Warner Bros. Discovery wykupi połowę udziałów BT i przejmie w całości TNT Sports  |  Fuzja Charter z Cox Communications stworzy największego operatora telewizji w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Media planują kolejne debaty prezydenckie przed drugą turą  |  Ruszył konkurs KRRiT  |  Gremi Media ze stratą w pierwszym kwartale  |  TBWA wraca na polski rynek  |  Czerwcowy cennik TVP  |  Oglądalność "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler w TVN  |  Ruszą kanały Polsat Sport Extra  |  Wyniki finansowe Astro bez "Familiady"  |  "Dzień dobry wakacje" i "Na Wspólnej" w TVN  |  Grupa Kino Polska wypracowała 19 mln zł zysku netto  |  Doradztwo Mediowe Agory  |  Red Carpet Media Group ze wzrostem  |  W radiu RDC rusza nowa audycja  |  Publicis: inwestycje reklamowe w segmencie wideo wzrosły  |  Międzynarodowa kampania AI dla G2A.COM  |  Rusza 3. edycja Warsaw Creative Slam  |  Crivit prezentuje  |  Molecular Creative  |  Warner Bros. Discovery wykupi połowę udziałów BT i przejmie w całości TNT Sports  |  Fuzja Charter z Cox Communications stworzy największego operatora telewizji w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Maj 09, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

BeDigital wprowadza do oferty narzędzie AI paragonowe

Przy wykorzystaniu AI oraz lokalizacji system jest w stanie wskazać konkretny sklep, w którym dokonano zakupu (fot. materiały prasowe)

Agencja mediowo-kreatywna BeDigital wprowadziła do oferty narzędzie analityczne oparte na sztucznej inteligencji - AI paragonowe.

Jednym z elementów  nowego narzędzia wykorzystywanego przy okazji realizowanych loterii  jest  moduł oparty na algorytmach sztucznej inteligencji, służący skanowaniu paragonów, analizowaniu ich tekstów i dalszym przetwarzaniu zebranych w ten sposób informacji.

Dane pozyskane z paragonów są analizowane i zbierane w specjalnym raporcie. Przy wykorzystaniu AI oraz lokalizacji system jest w stanie wskazać konkretny sklep, w którym dokonano zakupu. Na podstawie tych informacji możliwe są różne sposoby agregacji danych w celu dokonania analiz biznesowych i marketingowych. Pozwala to przygotować mapę zestawiającą regionalne ilości zakupów produktów zgłaszanych później do loterii.

Stosowane przez BeDigital AI do analizy paragonów umożliwia odczyt i analizę danych w czasie rzeczywistym, automatyzując walidację w promocjach, loteriach czy cashbacku. System wykrywa i eliminuje oszustwa, zapewniając bezpieczeństwo i maksymalizując efektywność działań.

Dzięki nowemu narzędziu można też uzyskać dokładną analizę efektywności kampanii w wybranych regionach, sieciach handlowych i ramach czasowych. Można np. zidentyfikować dni tygodnia lub lokalizacje wymagające dodatkowego wsparcia, a następnie dostosować budżety reklamowe dla optymalnych wyników. Ponadto odbiorca zyskuje wiedzę na temat koszyka zakupowego swoich klientów.

BeDigital wdrożyła już AI paragonowe w zrealizowanej kampanii marki Sucha Krakowska (Olewnik).

(AMS, 09.05.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.