Wydanie: PRESS 03-04/2023

Czy mnie słychać? Konferencje prasowe online

Zdalne konferencje prasowe z nami zostaną, ale nie powinny wyprzeć tych tradycyjnych

W Polsce przejście na zdalną czy hybrydową formułę konferencji prasowych było podyktowane pandemią COVID-19. Większość agencji PR poradziła sobie szybko z ich organizacją, by w czasach kryzysu nie pozbawiać dziennikarzy kluczowych informacji od firm, władz i organizacji – mówi Aleksandra Franas, account director w agencji Walk PR. Opinię tę podziela Michał Zębik, senior account manager w agencji Good One PR. – W trakcie pandemii kontakty międzyludzkie były mocno ograniczone, a komunikacja online stała się nie tylko wygodnym, ale wręcz jedynym sensownym rozwiązaniem – zauważa.

Anna Jagodzińska, consulting director w Komunikacji Plus PR, przyznaje, że rozwiązanie, które miało być początkowo panaceum na pandemiczne obostrzenia, zostało w branży na dłużej i ma się całkiem dobrze. – W dobie galopującej digitalizacji spotkania online stały się biznesową codziennością. Eventy zdalne, w tym również organizowane w tej formule konferencje prasowe, mają swoje mocne i słabe strony.

Natalia Ryńska

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.