Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 03-04/2021

Ludzie, a nie leady

Na czym polega skuteczny e-mail marketing? Zła wiadomość jest taka, że nie istnieje złota zasada. Dobra – że samo jej szukanie przynosi owoce

W dobie mediów społecznościowych i licznych komunikatorów wielu marketerom e-mail wydawał się skazany na zapomnienie. Tymczasem coroczne badanie wykorzystania poczty elektronicznej SARE wskazuje, że aż 92 proc. firm uznaje e-mail za najskuteczniejszy kanał komunikacji z klientem. Dlaczego? – E-mail to szybkie i niedrogie narzędzie do komunikacji oraz budowania relacji z klientem umożliwiające personalizację tworzonych i wysyłanych komunikatów – wyjaśnia Łukasz Haładus, customer success director w Digitree Group. Co więcej, w komunikacji poprzez e-mail między nadawcą a odbiorcą nie stoją żadni pośrednicy.

Z raportu firmy ExpertSender na temat tego, jakie e-maile chcą otrzymywać klienci w 2021 roku, dowiadujemy się m.in., że sześciu na dziesięciu Polaków subskrybuje newslettery. To dużo. Ponadto aż 75 proc. subskrybentów otrzymuje treści wysyłane przez ulubione marki. A trzech na czterech pytanych chciałoby dostawać tylko te treści, które uważa za interesujące. W e-mail marketingu drzemie potencjał, ale trzeba wiedzieć, jak go wykorzystać. – Marketerzy nie doceniają tego, że subskrybenci dają im adres do swojej skrzynki i zamiast pisać do nich jak do ludzi, traktują ich jak leady sprzedażowe – to duży błąd – uważa copywriter Dariusz Puzyrkiewicz, szef Dynanet.pl.

Paweł Sala, CEO i współzałożyciel FreshMail, wspomina o wyzwaniach, jakie w e-mail marketingu przyniósł rok 2020 i pandemia koronawirusa. Jego zdaniem na znaczeniu zyskało utrzymanie lojalności klientów, a newsletter świetnie w tym zadaniu się sprawdza. – E-mail marketing pozwala uczyć odbiorców o różnych sposobach wykorzystania produktów czy usług. Dzięki temu możemy wzbudzać nowe potrzeby zakupowe lub pokazywać klientom, jak lepiej wykorzystywać produkty, które już od nas kupili – opowiada.

Natalia Ryńska

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.