Komentarze do decyzji Warner Bros. Discovery o niesprzedawaniu TVN  |  Reklamodawcy "Do Rzeczy" i "Sieci"  |  Cennik TVP na maj  |  Velvet Care nie może dokończyć przetargu  |  Oglądalność serialu "Na dobre i na złe" w TVP 2  |  Kanał Zero Extra po roku  |  Gemius wygrał przetarg w Czechach  |  Zestawienie portali z informacjami lokalnymi i regionalnymi  |  Drugi sezon "Bitwy o gości" w TVN  |  Polsat podzielił finał "Ninja vs Ninja"  |  Programy TVN Turbo z prapremierami  |  TTV jednak zachowa transmisje  |  Dyrektorka generalna Next Film  |  Sposób Mety na odstraszanie skarżących  |  Bank Pekao SA wybrał  |  BIC po przetargu  |  LoveBrands Group  |  11 ofert w przetargu KPRM  |  Koreańskie produkcje drugie na Netflixie po amerykańskich  |  Rozpoczął się proces antymonopolowy przeciw Meta Platforms  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 47 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Komentarze do decyzji Warner Bros. Discovery o niesprzedawaniu TVN  |  Reklamodawcy "Do Rzeczy" i "Sieci"  |  Cennik TVP na maj  |  Velvet Care nie może dokończyć przetargu  |  Oglądalność serialu "Na dobre i na złe" w TVP 2  |  Kanał Zero Extra po roku  |  Gemius wygrał przetarg w Czechach  |  Zestawienie portali z informacjami lokalnymi i regionalnymi  |  Drugi sezon "Bitwy o gości" w TVN  |  Polsat podzielił finał "Ninja vs Ninja"  |  Programy TVN Turbo z prapremierami  |  TTV jednak zachowa transmisje  |  Dyrektorka generalna Next Film  |  Sposób Mety na odstraszanie skarżących  |  Bank Pekao SA wybrał  |  BIC po przetargu  |  LoveBrands Group  |  11 ofert w przetargu KPRM  |  Koreańskie produkcje drugie na Netflixie po amerykańskich  |  Rozpoczął się proces antymonopolowy przeciw Meta Platforms  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 47 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Komentarze do decyzji Warner Bros. Discovery o niesprzedawaniu TVN  |  Reklamodawcy "Do Rzeczy" i "Sieci"  |  Cennik TVP na maj  |  Velvet Care nie może dokończyć przetargu  |  Oglądalność serialu "Na dobre i na złe" w TVP 2  |  Kanał Zero Extra po roku  |  Gemius wygrał przetarg w Czechach  |  Zestawienie portali z informacjami lokalnymi i regionalnymi  |  Drugi sezon "Bitwy o gości" w TVN  |  Polsat podzielił finał "Ninja vs Ninja"  |  Programy TVN Turbo z prapremierami  |  TTV jednak zachowa transmisje  |  Dyrektorka generalna Next Film  |  Sposób Mety na odstraszanie skarżących  |  Bank Pekao SA wybrał  |  BIC po przetargu  |  LoveBrands Group  |  11 ofert w przetargu KPRM  |  Koreańskie produkcje drugie na Netflixie po amerykańskich  |  Rozpoczął się proces antymonopolowy przeciw Meta Platforms  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 47 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 03-04/2021

Ludzie, a nie leady

Na czym polega skuteczny e-mail marketing? Zła wiadomość jest taka, że nie istnieje złota zasada. Dobra – że samo jej szukanie przynosi owoce

W dobie mediów społecznościowych i licznych komunikatorów wielu marketerom e-mail wydawał się skazany na zapomnienie. Tymczasem coroczne badanie wykorzystania poczty elektronicznej SARE wskazuje, że aż 92 proc. firm uznaje e-mail za najskuteczniejszy kanał komunikacji z klientem. Dlaczego? – E-mail to szybkie i niedrogie narzędzie do komunikacji oraz budowania relacji z klientem umożliwiające personalizację tworzonych i wysyłanych komunikatów – wyjaśnia Łukasz Haładus, customer success director w Digitree Group. Co więcej, w komunikacji poprzez e-mail między nadawcą a odbiorcą nie stoją żadni pośrednicy.

Z raportu firmy ExpertSender na temat tego, jakie e-maile chcą otrzymywać klienci w 2021 roku, dowiadujemy się m.in., że sześciu na dziesięciu Polaków subskrybuje newslettery. To dużo. Ponadto aż 75 proc. subskrybentów otrzymuje treści wysyłane przez ulubione marki. A trzech na czterech pytanych chciałoby dostawać tylko te treści, które uważa za interesujące. W e-mail marketingu drzemie potencjał, ale trzeba wiedzieć, jak go wykorzystać. – Marketerzy nie doceniają tego, że subskrybenci dają im adres do swojej skrzynki i zamiast pisać do nich jak do ludzi, traktują ich jak leady sprzedażowe – to duży błąd – uważa copywriter Dariusz Puzyrkiewicz, szef Dynanet.pl.

Paweł Sala, CEO i współzałożyciel FreshMail, wspomina o wyzwaniach, jakie w e-mail marketingu przyniósł rok 2020 i pandemia koronawirusa. Jego zdaniem na znaczeniu zyskało utrzymanie lojalności klientów, a newsletter świetnie w tym zadaniu się sprawdza. – E-mail marketing pozwala uczyć odbiorców o różnych sposobach wykorzystania produktów czy usług. Dzięki temu możemy wzbudzać nowe potrzeby zakupowe lub pokazywać klientom, jak lepiej wykorzystywać produkty, które już od nas kupili – opowiada.

Natalia Ryńska

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.