Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 03-04/2021

Trałowanie

Fotografka Judyta Papp z Krakowa znalazła sposób, jak uzyskiwać doskonałe ceny za swoje zdjęcia. Jednak nie pozwala o nim pisać

Edukuje rynek, przypomina o prawach autorskich do zdjęć, pokazuje fotografom, jak walczyć o swoje w sądzie – mówią jedni.

Robi złą robotę fotografom, nęka Bogu ducha winnych ludzi, żyje nie ze zdjęć, ale z sądowego trollingu – odpowiadają drudzy.

Obie strony zgadzają się, że nikt nie wytoczył tylu procesów o prawa autorskie do zdjęć co ona. Zabrała się też za zamykanie ust dziennikarzom.

NIEPOWTARZALNE UJĘCIA

Większość jej znajomych do tego tekstu mówi tylko anonimowo. Nawet jeśli z niejednego pieca chleb jedli i należą do grona najbardziej znanych Polaków. Takich właśnie Judyta Papp uwielbia fotografować. Wyjątkiem jest ceniony adwokat Jerzy Naumann. „Chcę wyrazić prywatną opinię, że Judytę Papp uważam za wybitnego fotografika, co pozostaje w zgodzie z tym, że artystka ta się wysoko szanuje i ceni; ma do tego prawo” – napisał do mnie w e-mailu.

Na swojej stronie internetowej Judyta Papp oferuje zdjęcia polskich sław: m.in. Jana Pawła II, Czesława Miłosza, Janusza Głowackiego, Władysława Bartoszewskiego, Jana Wejcherta, Jana Kulczyka, kard. Franciszka Macharskiego, Ryszarda Kapuścińskiego. Portfolio pogrupowane jest w katalogi, m.in.: aktorzy, artyści, pisarze, biznesmeni, dziennikarze, modelki, politycy, sportowcy.

Małgorzata Wyszyńska

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.