Dyrektorka rozstaje się z Canal+  |  Jak sprawdza się nowa formuła "Przeglądu Sportowego"?  |  Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dyrektorka rozstaje się z Canal+  |  Jak sprawdza się nowa formuła "Przeglądu Sportowego"?  |  Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dyrektorka rozstaje się z Canal+  |  Jak sprawdza się nowa formuła "Przeglądu Sportowego"?  |  Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 03-04/2021

E-commerce beneficjentem, kurier bohaterem

JAK KAŻDY WCZEŚNIEJSZY KRYZYS, RÓWNIEŻ PANDEMIA POKAZAŁA AGENCJOM ICH SŁABE I MOCNE STRONY. TEN KRYZYS GOSPODARCZY JEST ZUPEŁNIE INNY OD POPRZEDNICH. BYŁ SPOWODOWANY WYJĄTKOWYM ZDARZENIEM, W ZWIĄZKU Z TYM ODBICIE TEŻ BĘDZIE INNE. PEWNIE SZYBSZE

AGATA MAŁKOWSKA-SZOZDA, „PRESS”: Jaki zakres usług i kompetencji okazał się kluczowy dla przetrwania w pandemicznych czasach?

WINCENTY KOKOT, GOLDEN SUBMARINE: W pierwszych miesiącach pandemii dopadł nas wszystkich strach, kryzysowo cięliśmy wydatki... Ale kiedy już się z tym otrzaskaliśmy i zaczęliśmy godzić z tym, że pandemia tak szybko nie minie i że będziemy musieli żyć w tej rzeczywistości, nastąpiło jakby wyjście z okopów. Już nie czekamy na powrót starych czasów. Ja na to mówię: „nowa normalność, która nadejdzie”, bo już nie będzie tak, jak było. To też jest lekcja bardzo cenna dla nas, zmienia optykę na bycie w ciągłym stanie zwinności, elastyczności względem tego, jak się kształtuje rynek. Mnóstwo ludzi przekierowało uwagę na media społecznościowe, ale oczywiście także e-commerce, a co za tym idzie – user experience jako doświadczenie kontaktu z firmami, z markami, ze sobą nawzajem przez internet. Zatem te kluczowe obszary to UX i social media – one w naszym odczuciu bardzo zyskały na znaczeniu i w tym ostatnim roku, i teraz.

MAGDALENA KOLANKIEWICZ, STARCOM: Zgadzam się, że te zmiany trwały od kilku lat, pandemia po prostu wszystko przyspieszyła. Nikt przecież nie wynalazł Zooma czy Teamsów w marcu. Tyle że w marcu nie mieliśmy innego wyjścia, jak z nich korzystać. My również obserwujemy zwiększone zainteresowanie digitalem, social mediami, e-commerce, ale też platformami zakupowymi, w ogóle odkrywaniem roli internetu w przekierowywaniu do sklepów. Klienci, tak jak my, też przeszli na zdalną pracę, też mieli dzieci w domu, też nie mieli czasu na przeglądanie ofert i spotykanie się z wieloma agencjami. I my jako agencja zyskaliśmy na tym, że jesteśmy partnerem, i do nas klienci przychodzili w pierwszej kolejności: „No to zróbcie nam jeszcze to czy tamto”. I taka szerokość kompetencji miała duże znaczenie dla rozwoju firmy i dobrego jej stanu w 2020 roku.

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.