Wydanie: PRESS 07-08/2019
Subświaty młodych
Mówienie jednym głosem do dzieci i młodzieży nie ma już dziś w mediach sensu.
Apex Legends, gra z gatunku battle royale wyprodukowana przez Respawn Entertainment, zadebiutowała na początku lutego br., szturmem zdobywając serca graczy. Według agencji Reuters w ciągu trzech dni od premiery grę pobrano 10 mln razy, a po tygodniu już 25 mln, co oznaczało pobicie rekordu należącego do największego konkurenta – Fortnite. Rozgrywki z Apeksa były także najchętniej oglądane na platformie streamingowej Twitch.
Jak inni mogą wykorzystać taki sukces? Na przykład organizując turnieje e-sportu albo uruchamiając kanał na YouTube, albo – jeśli jest się wydawcą prasowym – wypuszczając na rynek odpowiednie czasopismo. I tak w kwietniu br. ukazał się nakładem Egmont Polska nieoficjalny poradnik do gry Apex Legends w formie magazynu. – „Magazyn Apex” to tak zwany one-shot, wydany w ramach serii Na Topie. To cykl publikacji zwykle jednorazowych, odpowiedź na aktualną modę na rynku zabawek, gier i tak dalej – informuje Aleksandra Chaberska, specjalistka ds. PR w Egmont Polska.
Paweł Dembowski
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter