Wydanie: PRESS 07-08/2019
Sztuka przyciągania
Z SEO jest jak z Formułą 1: im większy budżet, tym wyższe miejsce w stawce. Jednak i bez dużych nakładów można sprawić, aby internauci trafiali na naszą stronę, a nie konkurencji.
Jak przyciągnąć na witrynę tych, którzy chcą poczytać na tematy, o których piszemy w swoim serwisie? Odpowiedzią jest skuteczna optymalizacja strony internetowej pod kątem wyszukiwarek, czyli SEO.
Eksperci od SEO podkreślają, że choć nie jest to łatwe i tanie, to lepszą widoczność w wyszukiwarce internetowej można zapewnić niemal każdej witrynie. – Sukces zależy od branży, budżetu, dobranej strategii i cierpliwości, bo efektów należy spodziewać się nawet po roku – uważa Paweł Gontarek, szef SEO w Fabryce Marketingu i autor bloga SEO Zgred.
– SEO to pewnego rodzaju sztuka. Nie istnieje gotowy i uniwersalny przepis, którego należy się kurczowo trzymać. Od lat Google sugeruje po prostu tworzenie unikalnych treści przydatnych dla użytkowników – twierdzi Kamil Janicki, redaktor naczelny serwisów CiekawostkiHistoryczne.pl i TwojaHistoria.pl (Społeczny Instytut Wydawniczy Znak). Oba stale znajdują się w czołówce stron o tematyce historycznej w badaniach PBI/Gemius.
Paweł Pązik
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter