Wydanie: PRESS 07-08/2015
W koło coacha
Korzystanie z coachingu w branży reklamy to temat trudny, pogmatwany, a przede wszystkim wstydliwy.
Siedem lat temu do działającej na rynku reklamowym agencji OS3 multimedia (dziś OS3) dołącza jako zewnętrzny audytor i doradca Robert Krool, coach znany w kręgach biznesowych. Jak wspomina dziś Marcin Maj, wówczas dyrektor zarządzający, a dziś wiceprezes OS3 Group, spółka nie chwaliła się tą współpracą, choć jej efekty przeszły ich oczekiwania.
– Roczna współpraca z Robertem dała nam dużo do myślenia. Wszystko, co nam wtedy mówił, się sprawdziło. Pokazał, jak podchodzić do pewnych biznesowych działań i jak je rozwijać, wskazał osoby, które powinny zostać wymienione, i działy, które powinny przejść restrukturyzację – opowiada. – Nie byliśmy na to gotowi, ale po pół roku wszystko się potwierdziło.
Zrobiliśmy rachunek sumienia i doszliśmy do tych samych wniosków. Nie chwaliliśmy się tym, bo wówczas była to dla nas ujma na honorze. W naszym przeświadczeniu oznaczało to, że nie radzimy sobie sami. Dzisiaj, będąc bardziej dojrzałym biznesowo, mówię wprost i z dużą pokorą, że wtedy dało nam to zastrzyk energii – konkluduje.
Piotr Zieliński
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter