Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową  |  Wydawca "Rzeczpospolitej" reaktywował serwis  |  Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Managing director w Assembly Digital Commerce  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową  |  Wydawca "Rzeczpospolitej" reaktywował serwis  |  Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Managing director w Assembly Digital Commerce  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową  |  Wydawca "Rzeczpospolitej" reaktywował serwis  |  Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Managing director w Assembly Digital Commerce  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 07-08/2015

Rolnik szuka siebie

Adam Kraśko, uczestnik programu TVP 1, sprawnie meandruje w odmętach show-biznesu. Jak długo utrzyma się na powierzchni?

Najdłuższa kolejka po autografy w programie „Celebrity Splash” nie ustawiała się wcale do Michała Wiśniewskiego czy Macieja Dowbora – tylko do prawie dwumetrowego mężczyzny z dużym brzuchem i zawadiackim uśmiechem kolegi spod wiejskiego sklepu. Adam Kraśko, przedstawiany jako najpopularniejszy rolnik w Polsce, skakał do wody, by przełamać lęk wysokości. Choć jego medialny żywot trwał zaledwie od kilku miesięcy, ciało nie było wyrzeźbione, a skokom do wody daleko było do perfekcji, Kraśko stał się lokomotywą napędzającą popularność „Celebrity Splash”. – Był jedną z kluczowych postaci. Rzeczywiście, ludzie, którzy się tam pojawiali, poza młodą wokalistką Saszan, głównie od niego chcieli autografy – mówi Krzysztof Jankowski, znany jako „Jankes”, prowadzący show.

Sympatia telewidzów doprowadziła Kraśkę do półfinału. „Inne gwiazdy może i skakały lepiej, ale nie miały takiego wsparcia wśród ludzi” – tłumaczył „Fakt”. – Na pewno wiele osób się skrzywiło, kiedy odpadł z programu. Ludzie mają hopla na punkcie Adama Kraśki – stwierdza Jankowski.

42-letni rolnik z Pasiecznik Dużych na Podlasiu wpadł w medialne tryby, gdy wystąpił w programie TVP 1 „Rolnik szuka żony”. Żony nie znalazł, ale za to odkrył w sobie umiejętność korzystania z mediów – i to tak, że błyskawicznie wykreowały go na celebrytę.

Wystarczyło połączenie ogromnego zapotrzebowania mediów na autentyczne postacie i swojskiej naturalności mocniejszej od autokreacji.

Daria Różańska

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.