Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 07-08/2015

Rolnik szuka siebie

Adam Kraśko, uczestnik programu TVP 1, sprawnie meandruje w odmętach show-biznesu. Jak długo utrzyma się na powierzchni?

Najdłuższa kolejka po autografy w programie „Celebrity Splash” nie ustawiała się wcale do Michała Wiśniewskiego czy Macieja Dowbora – tylko do prawie dwumetrowego mężczyzny z dużym brzuchem i zawadiackim uśmiechem kolegi spod wiejskiego sklepu. Adam Kraśko, przedstawiany jako najpopularniejszy rolnik w Polsce, skakał do wody, by przełamać lęk wysokości. Choć jego medialny żywot trwał zaledwie od kilku miesięcy, ciało nie było wyrzeźbione, a skokom do wody daleko było do perfekcji, Kraśko stał się lokomotywą napędzającą popularność „Celebrity Splash”. – Był jedną z kluczowych postaci. Rzeczywiście, ludzie, którzy się tam pojawiali, poza młodą wokalistką Saszan, głównie od niego chcieli autografy – mówi Krzysztof Jankowski, znany jako „Jankes”, prowadzący show.

Sympatia telewidzów doprowadziła Kraśkę do półfinału. „Inne gwiazdy może i skakały lepiej, ale nie miały takiego wsparcia wśród ludzi” – tłumaczył „Fakt”. – Na pewno wiele osób się skrzywiło, kiedy odpadł z programu. Ludzie mają hopla na punkcie Adama Kraśki – stwierdza Jankowski.

42-letni rolnik z Pasiecznik Dużych na Podlasiu wpadł w medialne tryby, gdy wystąpił w programie TVP 1 „Rolnik szuka żony”. Żony nie znalazł, ale za to odkrył w sobie umiejętność korzystania z mediów – i to tak, że błyskawicznie wykreowały go na celebrytę.

Wystarczyło połączenie ogromnego zapotrzebowania mediów na autentyczne postacie i swojskiej naturalności mocniejszej od autokreacji.

Daria Różańska

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.