Donos na pracowników TVP Katowice  |  Najchętniej oglądane stacje telewizyjne w Polsce  |  Platforma Allegro przedłużyła współpracę  |  Vectra wypowiada klientom umowy na Viaplay  |  Michał Pol rozpoczął "Polowanie"  |  Start Wydarzeń 24 opóźniony  |  Oglądalność "Gliniarzy" w Polsacie  |  Polsat Games poszerzył ofertę  |  Radio 357 z licytacjami  |  Kuźniar wydaje podręcznik  |  McDonald's Polska  |  Agencja Formind dostanie 5 mln zł  |  MolecularLAB  |  Sprzedaż The Telegraph wstrzymana  |  Meta bez reklam przedmiotem skargi konsumentów w UE  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Donos na pracowników TVP Katowice  |  Najchętniej oglądane stacje telewizyjne w Polsce  |  Platforma Allegro przedłużyła współpracę  |  Vectra wypowiada klientom umowy na Viaplay  |  Michał Pol rozpoczął "Polowanie"  |  Start Wydarzeń 24 opóźniony  |  Oglądalność "Gliniarzy" w Polsacie  |  Polsat Games poszerzył ofertę  |  Radio 357 z licytacjami  |  Kuźniar wydaje podręcznik  |  McDonald's Polska  |  Agencja Formind dostanie 5 mln zł  |  MolecularLAB  |  Sprzedaż The Telegraph wstrzymana  |  Meta bez reklam przedmiotem skargi konsumentów w UE  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Donos na pracowników TVP Katowice  |  Najchętniej oglądane stacje telewizyjne w Polsce  |  Platforma Allegro przedłużyła współpracę  |  Vectra wypowiada klientom umowy na Viaplay  |  Michał Pol rozpoczął "Polowanie"  |  Start Wydarzeń 24 opóźniony  |  Oglądalność "Gliniarzy" w Polsacie  |  Polsat Games poszerzył ofertę  |  Radio 357 z licytacjami  |  Kuźniar wydaje podręcznik  |  McDonald's Polska  |  Agencja Formind dostanie 5 mln zł  |  MolecularLAB  |  Sprzedaż The Telegraph wstrzymana  |  Meta bez reklam przedmiotem skargi konsumentów w UE  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 07-08/2015

Pinterest w interesie

Nie tylko wydawcy magazynów powinni zwrócić uwagę na Pinterest – serwis uporządkowany, piękny i popularny.

W prawdzie serwis Pinterest istnieje od 2010 roku, ale na początku postrzegany był raczej jako narzędzie, poprzez które – głównie kobiety – zbierają ciekawe rzeczy znalezione w Internecie. Powód, dla którego zainteresowały się nim media, był prozaiczny: liczby. Użytkownicy Pinteresta już w 2013 roku zgromadzili kilka miliardów (tak!) materiałów – tzw. pinów, czyli po polsku pinezek – z których każdy kierował do konkretnej strony internetowej. Chociaż Facebook i Twitter zawierają zdecydowanie więcej publikacji, to na Pintereście informacje są lepiej pogrupowane i łatwiejsze do znalezienia.

Stanisław M. Stanuch

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.