Wydanie: PRESS 07-08/2015
Case: Kampania Lech Premium
Czy można zrobić ciekawą kampanię i poprawić sytuację marki należącej do wielkiego koncernu, w którym każdy ruch trzeba dokładnie zbadać?
Nowa kampania wystartowała rok temu, w kwietniu 2014 roku, w tej chwili marka kontynuuje komunikację, ale w oparciu o nowe kopie filmów.
W ramach tego reklamowego case’u na uwagę zasługuje przynajmniej kilka aspektów, które świadczą o tym, że warto chwalić się tym – nie tylko dla samej chwały, ale traktować jako źródło interesujących wskazówek – szczególnie w czasach, kiedy reklamę próbuje się zmierzyć, zważyć, prześwietlić, a marketerom brakuje odwagi w podejmowaniu przełomowych decyzji. Kiedy wybierają bezpieczną, ale utartą i mało efektywną drogę.
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter