Wydanie: PRESS 06/2003

Format Trójka

Trójka po zmianach programowych irytuje dawnych słuchaczy, ale za to podoba się brokerom reklam.

Ponad rok temu kierownictwo Programu III Polskiego Radia SA zapowiedziało zmiany programowe. Miały one nadać antenie nowy wizerunek, dostosować ją do rynku radiowego i przyciągnąć nowych - zwłaszcza młodych - słuchaczy. Po roku opinie o skuteczności tych zmian są podzielone. Liczby pokazują wprawdzie tendencję wzrostową, ale są dużo mniejsze od zamierzonych.

Beata Goczał

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.