06/2003

Press

Spis treści:

Murdochizacja

Czerwcowa liberalizacja na amerykańskim rynku mediów otworzyła przed koncernem Ruperta Murdocha możliwość zdobywania kolejnych jego segmentów.

Pomogliśmy?

W kwestii przystąpienia do Unii Europejskiej polskie media przyjęły rolę herolda politycznej poprawności - zamiast roli adwokata diabła.

Grupy regionalne

Jak z konkurencyjnego tytułu zrobić sprzymierzeńca w pozyskiwaniu reklam i sprawić, by agencje zaczęły umieszczać twoją gazetę w mediaplanach?

Na nic lamenty

Wydawcy odstąpili od wspólnej walki z rujnującymi ich żądaniami domów mediowych, tuż po jej rozpoczęciu.

Temat na czasie

Nadchodzi boom telewizyjnych kanałów tematycznych.

Kraj Rad

Kluczem do wyboru rad nadzorczych regionalnych rozgłośni publicznych była przynależność partyjna.

Kobiece sposoby

Wydawcy na siłę klasyfikująswe tytuły do pism kobiecych, bo media plannerom ten segment kojarzy się z wysoką sprzedażą.

Kreowanie rynku

Ten rynek się ruszy - uważają wydawcy prasy męskiej.

Drzemiący potencjał

Choć sytuacja rynkowa zmusiła niektórych wydawców do zamknięcia tytułów, segment prasy fachowej postrzegany jest jako bardzo rozwojowy.

Słabe strony PR

Agencje public relations same nie wykorzystują potencjału Internetu, choć doradzają to klientom.

Tak, pomimo kampanii

Epatowanie publiczności galerią "Europejczyków" było dość ryzykowne.

Krok dalej

Rozmowa z Tomem Burgessem, założycielem i dyrektorem generalnym Eurocom PR Network, sieci 37 firm PR na całym świecie.

Niezdrowy wizerunek

Kłopoty z wizerunkiem były minister zdrowia Mariusz Łapiński miał od dawna. Ostatni kryzys pozbawił go funkcji szefa mazowieckiego SLD.

Format Trójka

Trójka po zmianach programowych irytuje dawnych słuchaczy, ale za to podoba się brokerom reklam.

PRL - bez komentarza

Niedociekliwi dziennikarze utrwalają w Polakach nostalgię za PRL-em, pisze Teresa Torańska.

Pusto pod kopułkami

RMF staje przed trudnym egzaminem. Szuka inwestora, który da duże pieniądze, ale nie zażąda równie wielkiego wpływu na radio.

Kiepski Niemiec

Rozmowa ze Steffenem Möllerem, kabareciarzem, uczestnikiem talk-show "Europa da się lubić", aktorem serialu "M jak miłość".

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.